حجت‌الاسلام سید علیرضا آرامی گفت: حجاب و عفاف یکی از مواردی است که گاهی در جامعه مورد غفلت واقع می‌شود و باید بیش‌ از پیش موردتوجه قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام سید علیرضا آرامی امام‌جمعه گرمسار در دیدار با رئیس و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد گرمسار با بیان اینکه حجاب و عفاف یکی از مواردی است که گاهی در جامعه مورد غفلت واقع می‌شود و باید بیش‌ از پیش موردتوجه قرار گیرد گفت: برپایی نمایشگاه مد و لباس در گرمسار با جدیت پیگیری شود.

او با تأکید بر اینکه این نمایشگاه باید با محوریت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف برگزار شود تصریح کرد: با توجه به شرایط فرهنگی موجود در کشور و هجمه‌های متعدد دشمنان این مسئله به‌عنوان یک ضرورت در جامعه احساس می‌شود.

امام‌جمعه گرمسار با اشاره به اینکه رعایت حجاب و عفاف در جامعه می‌تواند در پیشگیری بسیاری از جرایم و مشکلات اجتماعی اثرگذار باشد تصریح کرد: این موضوع باید در وهله اول در محیط خانواده و توسط والدین، فرهنگ‌سازی شود.

حجت‌الاسلام آرامی بابیان اینکه برای برپایی نمایشگاه مد و لباس استانی باید از ظرفیت تمام دستگاه‌های اجرایی استفاده شود ابراز کرد: تقویت میزان اثرگذاری این برنامه‌ها دغدغه اصلی مسئولان برگزاری آن قرار گیرد.

او با تأکید بر اینکه حجاب یک مسئله کلی است و نه‌تنها توسط بانوان، بلکه توسط آقایان نیز باید موردتوجه قرارگرفته و رعایت شود گفت: در بیشتر موارد هرگاه سخن از حجاب به میان می‌آید این‌گونه برداشت می‌شود که مسئله حجاب و عفاف فقط مختص بانوان است و باید این فرهنگ در جامعه امروزی اصلاح شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عـلـی خـانـی
۱۸:۳۵ ۱۰ تير ۱۳۹۹
بـه خـدا قـسـم اگـر هـر مـردی کـوچـکـتـریـن غـیـرت و شـرفـی داشـتـه بـاشـد نـمـی گـذارد کـه نـامـوسـش بـا سـر و وضـع بـد بـیـرون بـیـایـد.