رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: مرکز رشد دانشگاه محقق اردبیلی مهر ماه امسال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عزیز حبیبی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم اختتامیه دانشگاه خلاق در دانشگاه محقق اردبیلی هدف از ایجاد مرکز رشد این دانشگاه را تبدیل نوآوران به فناوری و ورود به بازار کارآفرینی دانست و گفت: هسته‌های فناوری دانشگاه محقق اردبیلی با رشد ۲۰۸ درصدی از ۳۴ هسته به ۱۰۵ هسته ارتقا یافته است.

او تصریح کرد: بهره برداری از مرکز نوآوری دانشگاه محقق اردبیلی با زیربنای هزار و ۷۰۰ متر مربع مهرماه امسال کار خود را آغاز خواهد کرد.

رئیس دانشگاه محقق اردیبلی بیان کرد: در حوزه میزان حمایت از هسته‌های فناور و دانشجویان میزان حمایت دانشگاه تا ۵۰ میلیون تومان است که با بهره بسیار کم در اختیار دانشجویان و فناوران قرار می‌گیرد.

حبیبی با اشاره به اینکه رشد علمی دانشگاه محقق اردبیلی در سال گذشته به ۵۸ درصد رسیده است افزود: تشکیل هسته‌های فناور و مرکز رشد به همراه تجهیز کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها از جمله اقدامات علمی دانشگاه محقق اردبیلی بوده است.

در ادامه تفاهم نامه همکاری بین پارک علم و فناوری استان و دانشگاه محقق اردبیلی به امضا رسید.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل نیز گفت: بر اساس این تفاهم نامه شتابدهی تیم‌های فناور در راستای اشتغال و کارآفرینی آغاز خواهد شد.

ابراهیم پور تصریح کرد: این تفاهم نامه در راستای همکاری دانشجیان که ایده ارائه داده اند از مرحله ایده آفرینی تا مرحله تولید ثروت و تولید محصولات فناور کمک خواهد کرد.

او اظهار داشت: ماموریت پارک علم و فناوری توسعه شرکت‌های دانش بنیان و توانمندسازی خلاقیت افرادی است که در حوزه خلاقیت کار می‌کنند و کارآفرین هستند.

در پایان این مراسم از کتاب مصور جدول تناوبی عناصر نیز رونمایی شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.