نرخ ثبت نام در مدارس هیأت امنایی خرمشهر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر در نشست شورای آموزش و پرورش خرمشهر گفت: راهبرد اصلی ما در آموزش و پرورش گسترش عدالت آموزشی و ارتقای کیفیت مدارس دولتی است.

او افزود:در سایه همدلی ، برنامه محوری، نگاه کارشناسانه و همکاری همه جانبه دستگاه های عضو شورای آموزش و پرورش بستر مناسب برای رفع چالش ها و موانع موجود در آموزش و پرورش بوجود می آید.

فرماندار ویژه خرمشهر با اشاره به نقش مهم شورای آموزش و پرورش در فرآیند تعلیم و تربیت تصریح کرد:این شورا یک شورای برنامه ریزی و راهبردی است و می تواند با برنامه محوری گره گشای مشکلات این حوزه باشد.

حیدری گفت:شورای آموزش و پرورش نیاز به مشارکت خانواده ها،مدارس و همچنین حضور فعال اعضای آن در ارائه راهکارهای مناسب برای پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت دارد.

احمد زاده سرپرست اداره آموزش و پرورش  نیز در این نشست  گفت:در خرمشه‍ر ۸۲ درصد از دانش آموزان خرمشهری در ایام شیوع کرونا و تعطیلی مدارس  از طریق نرم افزار شاد آموزش دیدند.

او در خصوص ثبت نام برای کتاب های درسی افزود: در حال حاضر ۲۰ درصد از دانش آموزان برای کتاب های درسی ثبت نام نکرده اند.

 سرپرست اداره آموزش و پرورش گفت:در این نشست، افزایش ۵۰ هزار تومانی شهریه مدارس هیئت امنایی تصویب شد قرار است طی چند قسط دریافت شود.

محمدعلی احمدزاده افزود: در زمان ثبت نام هیچ مبلغی به جز هزینه بیمه و کتاب دریافت نمی‌شود و این شهریه نیز به صورت قسطی دریافت می‌شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.