نماینده مردم شهرستان‌های سرپلذهاب قصرشیرین و گیلانغرب گفت: سد هواسان سرپل ذهاب به دلیل تامین نشدن اعتبار هنوز عملیات اجرایی آن آغاز نشده که با رایزنی‌های انجام گرفته در چندروز آینده اعتبار مناسبی به آن تزریق شده و شروع بکار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شهریار حیدری نماینده مردم شهرستان‌های سرپلذهاب قصرشیرین و گیلانغرب گفت: تمامی مدیران حوزه اجرایی باید با برنامه ریزی مناسب و با اتحاد وانسجام بایک حرکت منسجم برای ارتقاء ورشد شهرستان‌های حوزه انتخابیه تلاش کنیم.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: سرپلذهاب دارای پتانسیل‌های بسیار خوب در حوزه آبی، گردشگری، مرزی و کشاورزی و نیرو‌های خلاق و توانمند است.که باید بابرنامه ریزی مناسب و منسجم از این منابع درجهت ارتقا و پیشرفت شهرستان بهره برداری کرد.

حیدری بیان  کرد: سرپلذهاب در دوران دفاع مقدس و بازسازی پس از جنگ دچار عقب افتادگی شد و زلزله سال ۱۳۹۶ نیز این شهرستان را به دوران بازسازی بعداز جنگ بازگرداند وبرای پیشرفت آن لازم است که دولت نگاه ویژه‌ای به این شهرستان داشته واعتبارات ویژه و مناسبی را برای پیشرفت آن اختصاص دهد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: با بهره برداری از سد‌های در حال ذخیره سازی آب، سامانه طرح گرمسیری، بهره برداری از سد منطقه سومار و توزیع عادلانه منابع آبی شاهد پیشرفت و رونق کشاورزی خواهیم بود.

او ادامه داد: سد هواسان سرپلذهاب به دلیل  تامین اعتبار هنوز عملیات اجرایی آن آغاز نشده که با رایزنی‌های انجام گرفته در چندروز آینده اعتبار مناسبی به آن تزریق شده و شروع بکار خواهد کرد.

فرماندار سرپلذهاب درادامه گفت: جلسه شورای اداری شهرستان با حضور نماینده مردم در مجلس سورای اسلامی برگزار و وضعیت و مشکلات شهرستان مورد بررسی قرارگرفت.

محبت جمالی نیا افزود: شهریتان سرپلذهاب دارای پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالقوه بسیاری است که دراین جلسه مورد بررسی قرارگرفت تا بابرنامه ریزی مناسب از این ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات بهره برداری شود.

او بابیان اینکه مهمترین مشکل شهرستان امروز در حوزه زیرساختی در بسیاری از بخش‌ها همچون آبرسانی و گازرسانی است ادامه داد: با توان و ظرفیتی که در نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی وجود دارد قطعا با پیگیری و رایزنی‌های ایشان مشکلات زیرساختی با تامین اعتبارات ملی و استانی لازم مرتفع خواهد شد.

امام جمعه سرپلذهاب گفت:سرپلذهاب مشکلات بسیاری دارد که لازم است مجموعه مدیریتی شهرستان از طروق مختلف برای حل این مشکلات تلاش جهادی و انقلابی داشته باشند.

حجت الاسلام فاطمی نسب بابیان اینکه مشکلات حوزه آب شرب باعث نارضایتی مردم مناطق روستایی شده است بر لزوم پیگیری این مشکل تاکید کرد و گفت: شهرستان در منابع آبی کمبودی ندارد مشکلات آبی مناطق روستایی در زیرساخت‌های انتقال آب است که لازم است اعتبارات لازم برای تعویض تاسیسات سیستم انتقال آب مناطق روستایی تخصیص یابد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.