معاون بازرسی، سازمان صنعت، معدن وتجارت گلستان از ارسال پرونده تخلف ۲۳۸ واحد صنفی به تعزیرات حکومتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، علی اصغر اصغری معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گلستان گفت: بازرسان این سازمان، درخردادماه امسال سه هزار و ۷۱۶ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی، تولیدی و خدماتی سراسر استان انجام شد که از این تعداد ۲۳۸ واحد متخلف شناسایی و پرونده تخلف این واحد‌ها به ارزش بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تشکیل و برای صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

اصغری گفت: بر اساس آمار دریافتی، ۵۷۷ مورد گزارش و شکایات مردمی پیرامون خرید و فروش کالا و ارائه خدمات در خردادماه سال ۱۳۹۹ به ستاد خبری این سازمان گزارش شد.

او گفت: از این تعداد ۴۷۴ مورد از گزارشات مربوط به عرضه کالا و ۱۰۳ مورد از گزارشات مربوط به ارائه خدمات به شهروندان بوده است که بیشترین آمار تخلفات به ترتیب مربوط به انواع نان، پوشاک، خودرو، خواروبار است.

اصغری گفت: بیشترین آماربازرسی‌های بعمل آمده مربوط به مرکز استان و بیشترین آمار ارزش ریالی پرونده‌های تخلفات مکشوفه مربوط به شهرستان کردکوی است.

او شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه تخلف، ضمن جمع آوری مستندات کافی مورد را سریعا از طریق سامانه ۱۲۴ به بازرسان این سازمان اطلاع دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.