لالیگای اسپانیا؛

بازی فوتبال بارسلونا – اتلتیکو مادرید/ دوئل بزرگ هفته در نیوکمپ

در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگای اسپانیا تیم فوتبال بارسلونا در دیداری حساس مقابل اتلتیکومادرید قرار می‌گیرد.

/بازی فوتبال بارسلونا – اتلتیکو مادرید/ بازی بزرگ هفته در نیوکمپبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سی و سوم لالیگای اسپانیا امشب با ۳ دیدار انجام می‌شود که در مهمترین بازی، تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ از اتلتیکو مادرید پذیرایی می‌کند.

بارسلونا – اتلتیکو مادرید

در مهمترین بازی این هفته لالیگا، تیم‌های دوم و سوم جدول رده بندی از ساعت ۰۰:۳۰  در ورزشگاه نیوکمپ مقابل هم صف آرایی می‌کنند.

در تاریخ رقابت‌های لالیگا، پس از رئال مادرید (۱۰۵) هیچ تیمی به اندازه اتلتیکو (۱۰۱) در نیوکمپ موفق به بازکردن دروازه بارسلونا نشده است. بارسلونا هر ۸ بازی اخیر خانگی خود در لالیگا را با پیروزی به پایان رسانده که از این بازی ها، ۷ برد تحت هدایت کیکه ستین، سرمربی فعلی آبی اناری‌ها بوده است و در ۴ بازی هم موفق به کلین شیت شده است.

پس از آغاز مجدد رقابت‌های لالیگا، در ماه ژوئن، دیگو کاستا در ۵ دیدار ۲ بار موفق به گلزنی شده و ۲ پاس گل هم به دیگر بازیکنان اتلتیکو داده است.


بیشتر بخوانید:


در آن سوی میدان لیونل مسی هم از زمان حضور سیمئونه روی نیمکت اتلتیکو ۱۱ بار موفق به گشودن دروازه این تیم شده است که از این لحاظ، این بهترین  آمار در بین بازیکنان لالیگا محسوب می‌شود. مسی در مجموع ۳۱ بار به اتلتیکو گل زده که از این تعداد، ۱۷ گل در ورزشگاه نیوکمپ به ثبت رسیده است.

لوئیز سوارز دیگر مهاجم بارسا هم در ۱۸ تقابل خود مقابل اتلتیکو ۸ بار دروازه این تیم را باز کرده و موفق به دادن ۶ پاس گل هم شده است. تقابل آنتوان گریزمان با پیراهن بارسا مقابل همبازی‌های سابق، یکی دیگر از تقابل‌های دیدنی بازی امشب به حساب می‌آید.

/بازی فوتبال بارسلونا – اتلتیکو مادرید/ بازی بزرگ هفته در نیوکمپ

کیکه ستین نیز در ۸ تقابل گذشته خود مقابل اتلتیکو، تنها یک بار  به همراه رئال بتیس مقابل حریف به برتری رسیده و ۵ بار هم بازنده بوده است. دیدار رفت نیز با تک گل لیونل مسی در ورزشگاه متروپولیتانو با برتری یک بر صفر به سود بارسایی‌ها به پایان رسید.

در این دیدار کوکه، هافبک باسابقه اتلتیکو به دلیل محرومیت و شیمه ورسالیکو مدافع این تیم نیز به دلیل مصدومیت غایب هستند و در جمع بازیکنان بارسا هم دمبله، روبرتو و دی یانگ به دلیل مصدومیت به این بازی حساس نمی‌رسند.

در جدول رده بندی لالیگا بارسلونا با کسب ۶۹ امتیاز و ۲ امتیاز کمتر نسبت به رئال، در جایگاه دوم قرار دارد و اتلتیکو هم با ۵۸ امتیاز و اختلاف ۴ امتیازی با سویا رده سوم جدول را در اختیار دارد.

برنامه دیگر بازی‌های امشب لالیگا:

  • مایورکا – سلتاویگو/ سه شنبه ساعت ۲۲  
  • لگانس – سویا/ سه شنبه ساعت ۲۳:۳۰

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار