نادری مسئول سوره مهر الکترونیک، از تمدید نشدن نمایشگاه کتاب مجازی این انتشارات خبر داد.

نمایشگاه مجازی انتشارات سوره مهر دوباره تمدید نمی‌شود

امین نادری مسئول سوره مهر الکترونیک، در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره امکان تمدید دوباره نمایشگاه کتاب مجازی سوره مهر با عنوان «انتهای راهروی بیست و هفت» گفت: نمایشگاه کتاب مجازی انتشارات سوره مهر با عنوان «انتهای راهروی بیست و هفت» دوباره تمدید نمی‌شود و آخرین مهلت برای شرکت در این نمایشگاه تا پایان دو هفته دیگر است. این نمایشگاه پیش از این به دو دلیل تمدید شد؛ اول به خاطر آن دسته از مخاطبان که فرصت نکرده بودند کتاب هایشان را تهیه کنند؛ به هر حال با این اوضاع اقتصادی همه امکان خرید نداشتند. دلیل دوم تمدید هم کتاب‌های مهمی بود که به دست ما رسید و برای همین نمایشگاه را ادامه دادیم. کتاب جدید فاضل نظری هم با عنوان «لغزش» مراحل نهایی انتشار را می‌گذراند. اگر این کتاب به نمایشگاه مجازی سوره مهر برسد، در این نمایشگاه عرضه می‌شود.


بیشتر بخوانید


او افزود: استقبال از نمایشگاه کتاب مجازی سوره مهر خوب بود؛ روزانه سه تا پنج هزار نفر مستقل از نمایشگاه بازدید می‌کنند. این تعداد جدای از افرادی است که هر روز از نمایشگاه مجازی سوره مهر بازدید می‌کنند. وضعیت سفارش کتاب در این نمایشگاه هم تاکنون خوب بوده است. نمایشگاه مجازی سوره مهر همه بخش‌های این انتشاراتی را فعال کرده است. سفارش‌های کتاب تهران در همان روز به دست مخاطب می‌رسد؛ سفارش کتاب شهرستانی‌ها هم از طریق پست برایشان ارسال می‌شود.

مسئول سوره مهر الکترونیک ادامه داد: تازه‌های کتاب، معرفی کتاب و دیدار با نویسنده از موارد دیگری است که هر روز در نمایشگاه مجازی سوره مهر اتفاق می‌افتد. این نمایشگاه در فضای مجازی بازخورد خوبی داشته است؛ مردم در استوری هایشان در فصای مجازی رضایت خود را از این نمایشگاه ابراز می‌کنند. رمان «ارتداد» اثر وحید یامین پور پرفروش‌ترین کتاب سوره مهر در ایام برگزاری نمایشگاه مجازی سوره مهر بوده است. علاوه بر این هردوجلد کتاب «سه دیدار» اثر نادر ابراهیمی و کتاب «لوطی انقلابی» اثر جعفر بگلو در این نمایشگاه پرفروش بودند. کتاب «لوطی انقلابی» از تازه‌های نشر سوره مهر است و خاطرات لوطی انقلابی را به نام طیب روایت می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار