در جلسه کارگروه امور زیربنایی خراسان رضوی با ۸ درخواست در خصوص صدور مجوز راه اندازی و توسعه واحد‌های صنعتی و دامداری در تعدادی از شهرستان‌های استان موافقت به عمل آمد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در جلسه کارگروه امور زیربنایی استان که با حضور استاندار خراسان رضوی و مدیران عضو کارگروه در محل سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، طرح‌ها و موضوعاتی در حوزه‌های مختلف مطرح و برای آن‌ها تصمیمات لازم گرفته شد.
 
در این جلسه ۱۴ مورد درخواست با موضوع صدور مجوز راه اندازی و توسعه واحد‌ها‌ی صنعتی و دامداری در تعدادی از شهرستان‌های استان از جمله فیروزه، نیشابور، تربت جام و چناران مطرح شد که ۸ مورد از آن‌ها مورد موافقت کارگروه امور زیربنایی قرار گرفت.
 
همچنین در این جلسه، موضوع راه اندازی ناحیه صنعتی طاغنکوه شهرستان فیروزه منوط به ارائه مکان یابی جدید توسط شرکت شهرک‌های صنعتی شد.
 
درخواست سازمان مدیریت و برنامه ریزی در خصوص شرح وظایف و اعضای پیشنهادی گروه کاری آمایش سرزمین، آمار و اطلاعات مکانی مورد موافقت کارگروه امور زیربنایی قرار گرفت و مقرر شد کلیه مصوبات پس از تصویب نهایی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، عملیاتی شود.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.