پنجاه و یکمین ایستگاه سازمان آتش نشانی مشهد که آماده بهره برداری است، به نام آتش نشان فداکار" امیر محمد زارع " نامگذاری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آتشپاد دوم امیرعزیزی مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد در نود و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر که امروز برگزار شد، گفت: به پیشنهاد سازمان آتش‌نشانی و ارسال لایحه دو فوریتی از سوی شهرداری به صحن علنی شورا، با تصویب اعضای شورا، پنجاه و یکمین ایستگاه آتش‌نشانی شهر در بلوار مجد که آماده بهربرداری است، به نام آتش نشان فداکار" امیر محمد زارع" نامگذاری شد و همچنین اعضای شورای اسلامی شهر یاد و خاطره آتش‌نشان فقید، مرحوم امیر زارع را هم گرامی داشتند.
 
او افزود: ضرورت احداث این ایستگاه با توجه به بافت متراکم تجاری، اداری و مسکونی محدوده این ایستگاه برای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بسیار مهم و با اهمیت بود.
 
با بهره‌برداری از ایستگاه شماره ۵۱ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، چتر ایمنی در بلوار قرنی بلوار مجد، خیابان حر عاملی، بلوار کلاهدوز و خیابان مطهری جنوبی این شهر تکمیل و پشتیبانی برای ایستگاه‌های شماره ۳ در خیابان فلسطین، ایستگاه شماره ۱۰ در بلوار حر عاملی و ایستگاه شماره ۱ در میدان شهدا نیز مطلوب‌تر خواهد بود.


انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.