مدیر امور شعب بانک ملی استان زنجان گفت: مطالب منتشر شده در فضای مجازی در خصوص تعطیلی شعبه کارگشایی بانک ملیِ اداره امور شعب استان زنجان شایعه است.

 کارگشایی بانک ملیِ زنجان
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، طاهری، مدیر امور شعب بانک ملی استان زنجان گفت: مشکلات ایجاد شده در شعبه کارگشایی بانک ملی زنجان به دلیل اختلال سیستمی بوده که این نقص با تلاش متخصصان انفورماتیک این بانک، مرتفع شده و هم‌اکنون هیچ گونه محدودیتی در ارائه خدمات وجود ندارد.

اوگفت: مطالب منتشر شده در فضای مجازی در خصوص تعطیلی شعبه کارگشایی بانک ملیِ اداره امور شعب استان زنجان شایعه است و این شعبه پس از رفع مشکل ایجاد شده هم اکنون آماده خدمت‌رسانی به مردم استان است.

مدیر امور شعب بانک ملی استان زنجان با عذرخواهی از مردم استان زنجان درخصوص بروز این اختلال گفت: تمام فعالیت شعبه‌های بانک ملی استان و همچنین شعبه کارگشایی با قدرت تمام در حال انجام بوده و مردم به اخبار خارج از منبع رسمی توجه نکنند.

طاهری افزود: مشتریان و مراجعان می‌توانند پاسخ سوالات احتمالی خود را از سرپرستی این بانک در استان پیگیری کنند.

او تاکید کرد: امیدواریم با تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی تمام همکاران بانک ملی استان، پس از این شاهد چنین پیشامد‌هایی نباشیم و با افزایش توان و ظرفیت‌های موجود بتوانیم با کیفیت و سرعت عمل مضاعف به مشتریان بانک ملی استان ارائه خدمات کنیم.

طی  چند ساعت گذشته انتشار شایعات کذب موجب شده بود مردم برای دریافت سپرده‌ها و طلا‌های خود به بانک کارگشایی ملی زنجان مراجعه کرده و صفوف طولانی تشکیل دهند.
 
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.