براساس آخرین هشدار سازمان هواشناسی با رشد ابر‌های همرفتی از امروز تا پنجشنبه در بیشتر نقاط کشور رگبار باران پیش بینی می شود.

به خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس آخرین هشدار سازمان هواشناسی با رشد ابر‌های همرفتی، امروز رگبار و رعدوبرق در استان های مازندران، گلستان، ارتفاعات سمنان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و در ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان پیش بینی می شود.

این رگبار باران فردا در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، ارتفاعات سمنان، مازندران، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شرق هرمزگان و چهارشنبه در استان های  آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، ارتفاعات استان‌های زنجان، قزوین، البرز، مازندران، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان پیش بینی می شود.


بیشتربخوانید


همچنین رگبار باران روز پنجشنبه در ارتفاعات گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، جنوب سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان  رخ خواهد داد.

یکی از اثرات این مخاطره بالا آمدن ناگهانی سطح آب مسیل‌ها و رودخانه‌ها و برخورد صاعقه  است.

توصیه می شود  هموطنان از تردد و توقف در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها  اجتناب و و احتیاط  لازم در صعود به ارتفاعات را به عمل آورند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار