فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به ابتلای ۳۵ نفر در مراسم عروسی در زنجان گفت: همچنین ۱۳ نفر در یک مهمانی ۲۵ نفره خانوادگی به این بیماری مبتلا شدند.

کرونا ویروسبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،رضا عسگری فرماندار شهرستان زنجان گفت: جلسه ستاد کرونا در استان زنجان فردا برگزار و در مورد اعمال محدودیت در استان و شهرستان تصمیم‌گیری می‌شود.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه الزام کارکنان برای مصرف ماسک در روز‌های اخیر ابلاغ شده است، بیان کرد: از این پس مراجعان نیز باید برای حضور در ادارات باید از ماسک استفاده کنند.

او با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراکز عمومی از جمله مزار‌ها عنوان کرد: در این مراکز موارد رعایت می‌شود و گزارشی از تخلف و عدم فاصله‌گذاری اجتماعی گزارش نشده است.

عسگری با بیان اینکه تاکید شده است مردم از برگزاری مراسم عروسی و عزاداری در زنجان خودداری کنند، افزود: تذکرات به مردمی که تصمیم به برگزاری مراسم دارند داده می‌شود و در صورت عدم رعایت علیه این افراد اعلام جرم خواهد شد.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه مراسم عروسی و مجالس عزاداری مهم‌ترین عامل شیوع ویروس کرونا است، گفت: مردم از برگزاری مراسم خودداری کنند و مدعوین نیز از حضور در این مراسم پرهیز کنند.

او با اشاره به ابتلای ۳۵ نفر در یک مراسم عروسی در زنجان عنوان کرد: از این تعداد ۶ نفر بستری شده و ۲۹ نفر در قرنطینه حضور دارند.

عسگری همچنین از ابتلای ۱۳ نفر در یک مهمانی ۲۵ نفره خانوادگی به کووید ۱۹ خبر داد و گفت: این مراسم که در یکی از رستوران‌های زنجان برگزار شده بود موجب پلمب موقت آن نیز شد.
 
منبع فارس
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
H
۱۸:۱۴ ۰۹ تير ۱۳۹۹
تالار رو باز نکنید آمار بالاس آقای استاندار و فرماندار خودتو خسته نکن بانصف ظرفیت باز کنید...