معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: این فراخوان فرصتی را در اختیار فعالان فرهنگی قرار می‌دهد تا ایده‌های خود را عملیاتی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان مرتضی رشیدی معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: این فراخوان فرصتی را در اختیار فعالان فرهنگی دغدغه‌مند در خلق رویداد‌ها و برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی قرار می‌دهد تا ایده‌های خود را عملیاتی کنند.

 او در خصوص اولین فراخوان جذب ایده اظهار کرد: جذب حداکثری از ظرفیت‌های مختلف مردم برای خلق رویداد‌ها هدف ما از این فراخوان بوده، از این رو کسانی که دغدغه فرهنگی و اجتماعی دارند می‌توانند اهداف ما را به شیوه‌های متنوع، خلاق و جدید به مخاطب منعکس کنند.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: این فراخوان اعلام شده تا اشخاص بتوانند ایده‌های جدید و خلاق خود را برای ما ارسال کنند تا ما نیز بتوانیم در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف معاونت اجتماعی و فرهنگی از آن‌ها بهره‌مند شویم.

مرتضی رشیدی تصریح کرد: طرح‌ها و ایده‌های شرکت کنندگان به دبیرخانه ارسال و بر روی آن‌ها داوری شده و ایده‌های خلاقی که انتخاب می‌شوند توسط هر شخص در بخش‌ها و مناطق مختلف شهر اصفهان به اجرا گذاشته خواهد شد.

او با بیان اینکه نقطه عطف برگزاری این فراخوان دعوت از آحاد مختلف مردم است، افزود: این طرح‌ها راهکاری برای انتقال بهتر پیام‌های فرهنگی و اجتماعی به شهروندان است.

مرتضی رشیدی ادامه داد: تمرکز معاونت اجتماعی امسال به طور مفصل بر روی گفتمان خانواده است و همین امر باعث شده تا این فراخوان در این زمینه نیز به جذب ایده‌های نو و خلاق بپردازد تا گفتمان خانواده را با استفاده از شیوه و ابزار‌های مختلف منتقل کند.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: امیدوارم با اجرای این فراخوان فعالین فرهنگی، هنری و اجتماعی در این رویداد شرکت کنند تا با استفاده از ایده‌های خلاق آن‌ها به رشد فعالیت‌های فرهنگی کمک کرده و گامی در راستای رونق فضای فرهنگی و هنری شهر برداریم.

 آخرین مهلت ارسال آثار تا ۱۵ تیرماه است که شرکت کنندگان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی shahrvandi-isf.ir مراجعه کرده و یا با شماره‌های ۰۳۱۳۴۴۶۷۳۶۰، ۰۳۱۳۵۲۱۱۹۹۰ و ۰۳۱۳۲۲۲۳۳۶۳ تماس حاصل کنند.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.