مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از بررسی ۱۷ طرح سرمایه گذاری استان و تصویب ۱۴ طرح از مجموع طرح‌های پیشنهاد شده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، حمزه زاده مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی در جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری استان در خصوص طرح‌های پیشنهادی سرمایه‌گذاری از بررسی ۱۷ طرح سرمایه گذاری استان و تصویب ۱۴ طرح از مجموع طرح‌های پیشنهاد شده  خبر داد.

 حمزه زاده  گفت: در این جلسه ۱۷ طرح پیشنهاد شده در حوزه زیرساخت‌های گردشگری مورد بررسی قرار گرفت که از این میان ۱۴ طرح در بخش‌های هتل، مجتمع گردشگری، سفره خانه سنتی، اردوگاه گردشگری و مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی در سطح استان به تصویب رسید.

او در خصوص طرح‌های پیشنهادی گفت: از میان ۱۴ طرح تصویب شده، ۶ طرح به ایجاد سفره خانه سنتی، ۵ مجتمع گردشگری، یک هتل، یک اردوگاه گردشگری و یک طرح نیز به ایجاد مجتمع رفاهی و خدماتی بین راهی اختصاص یافته است.

حمزه زاده  گفت: طرح‌های مصوب سرمایه‌گذاری استان در شهرستان‌های تبریز، مراغه، میانه، کلیبر، بناب، بستان آباد پس از طی مراحل لازم، مراحل اجرایی خود را آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.