سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: انتخابات هیئت کشتی استان مازندران در سلامت کامل برگزار شد و اعضای مجمع فرد مورد نظر خود را را انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز ۴ تیرماه انتخابات هیئت کشتی استان مازندران برگزار شد و عسکری محمدیان دارنده ۲ مدال نقره المپیک و نایب قهرمان کشتی آزاد جهان با کسب ۹ رأی بالاتر از حمید محمدنژاد که ۸ رأی به دست آورد، رئیس جدید هیئت این استان  شد.

بنابراین گزارش پس از پایان مجمع حرف و حدیث‌های بسیاری مبنی بر مهندسی بودن این انتخابات مطرح شد، به طوری که حمید محمد نژاد صراحتاً اعلام کرد دو روز قبل از مجمع که به فدراسیون رفتم و آنجا فهمیدم که دوستان کاملا درصدد مهندسی انتخابات هستند و پیشنهاد دادند من کنار بکشم که همانجا به دبیر هم گفتم من به هیچ وجه کنار نمی‌کشم. در روز انتخابات مازندران، نیامدن دبیر هم به مجمع کشتی خودش در همین راستا بود. سیدجلال عسگری کار را تمام کرد. مربیان استان که همراه محمدیان بودند تک تک اعضای مجمع را به اتاق مدیرکل بردند.


بیشتر بخوانید: قهرمان کشتی فرنگی جهان: وظیفه ام را در قبال مدافعان سلامت انجام دادم/ از تصویب چرخه انتخابی تیم ملی خوشحال هستم


بر همین اساس با توجه به حواشی رخ داده محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی اظهار داشت: واقعاً مطرح شدن مهندسی بودن انتخابات جای تعجب دارد چرا که فدراسیون اگر به دنبال این موضوع بود زمان زیادی داشت تا رایزنی‌های لازم را انجام دهد نه اینکه دقیقاً در روز انتخابات و نیم ساعت قبل از آغاز مجمع یک چنین اقدامی را انجام دهد.

وی تصریح کرد: از طرفی زمانی می‌توان موضوع مهندسی بودن را مطرح کرد که اختلاف رأی‌های نفر اول و دوم خیلی زیاد باشد نه اینکه این اختلاف یک عدد باشد، در نتیجه به ضرس قاطع عرض می‌کنم مجمع انتخاباتی استان مازندران در سلامت کامل برگزار شد.

سخنگوی فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: حالا که بازی‌های المپیک توکیو به تعویق افتاده بهترین فرصت برای برنامه ریزی‌های مختلف جهت توسعه و اعتلای کشتی است و این مهم محقق نخواهد شد مگر با همدلی و اتحاد جامعه کشتی؛ به همین منظور اعتقاد دارم اهالی کشتی مازندران نیز باید به رأی اعضای مجمع احترام بگذارند و با حمایت همه جانبه از عسکری محمدیان که یکی از بزرگان کشتی ایران و جهان است کمک کنند تا کشتی در این استان بتواند همچون گذشته به افتخارات خود ادامه دهد.


بیشتر بخوانید: قهرمان ژاپنی کشتی آزاد جهان:‌ برای المپیک به تدریج آمادگی خود را بالا می بَرم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار