فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون، ۲ هزار و ۵۰ قبضه سلاح غیرمجاز در سطح استان کشف و جمع آوری شده است.

خوزستان رتبه اول کشف سلاح‌های غیرمجاز را داردبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان در نشست با اصحاب رسانه گفت: مجموعه ناجا برای تامین امنیت استان و مردم بصورت شبانه روزی تلاش می‌کند.

او با اشاره به اجرای طرح‌های متعدد جمع آوری سلاح‌های غیرمجاز افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۹ طرح جمع آوری سلاح و مهمات اجرا شده که در این طرح ها، ۲ هزار و و ۵۰ قبضه سلاح شکاری و جنگی غیر مجاز در سطح استان کشف شده که در نوع خود این کشفیات بی سابقه است.

سردار عباس زاده بیان کرد: همچنین در مدت مذکور ۲۰ هزار فشنگ جنگی و شکاری کشف گردید و یکهزار و ۵۴۰ نفر در ارتباط با این تیراندازی‌ها دستگیر شدند، ضمن اینکه ۳ تن و ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال، افزایش ۴۴ درصدی نشان می‌دهد.

این مقام ارشد انتظامی، شناسایی و دستگیری ۱۱۷ قاچاقچی و ۵۵۲ خرده فروش و کشف بیش از ۲۹۰ میلیارد ریال کالای قاچاق به ارزش بیش از ۹۲۰ میلیارد ریال را از دیگر نتایج اجرای طرح‌های جمع آوری سلاح و دستگیری عاملان تیراندازی‌های غیرمجاز عنوان کرد و ادامه داد: در ۳ سال اخیر شاهد کاهش جرائم خشن در سطح استان خوزستان هستیم.

فرمانده انتظامی استان خوزستان اظهار داشت: در حوزه امنیت اخلاقی نیز با افرادی که نسبت به کشف حجاب در خودرو اقدام می‌کنند و تعداد آن‌ها بسیار اندک است، قاطعانه برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.