سرپرست بیمارستان تخصصی آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان گفت: برای حفظ سلامت مردم در این بیمارستان بخش‌های بیماران حاد تنفسی از سایر بخش‌های بستری تفکیک و تجهیز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  اسماعیل گریوانی گفت : با توجه به بازدید و دستور اکید فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان شیروان از بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی در خصوص از سرگیری پذیرش بیماران عادی در این بیمارستان، روند آماده سازی زیر ساخت‌های فیزیکی و تجهیزاتی جهت تفکیک کامل بیمارستان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است.

او  بیان کرد: به همت سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیروان و تلاش و همکاری همه واحد‌ها برای حفظ سلامت مردم شهرستان در جهت پیشگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹، بخش آموزش بیمارستان برای بیماران اورژانسی با علائم تنفسی آماده سازی و تجهیز شد.

گریوانی افزود : تمامی بیماران از زمان ورود به بیمارستان در محلی خارج از فضای اورژانس بیمارستان تریاژ می‌شوند و بیماران عادی به اورژانس بیمارستان و بیماران حاد تنفسی از درب و مسیری کاملا مجزا در مکانی غیر مرتبط با فضای بستری بیماران غیر تنفسی، به اورژانس بیماران حاد تنفسی با ظرفیت ۱۰ تخت از سایر بیماران هدایت و در فضایی امن و کاملا استریل بستری می‌شوند.

او تاکید کرد: جهت کاهش احتمال سرایت ویروس کرونا، آسانسور مخصوص بیماران مشکوک به کرونا از دیگر آسانسور‌ها جدا شده است.

 

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.