مهدی شفیعیان با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، از مردم خواست از برگزاری دورهمی‌های خانوادگی خودداری کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهدی شفیعیان با بیان اینکه طبق آمار بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا در این شهرستان در مراسم‌های عروسی، دورهمی‌های خانوادگی، جشن‌های تولد و در کل تجمعات انسانی بوده است، افزود: متاسفانه حساسیت اجتماعی در زمینه خود مراقبتی در برابر این ویروس تا حدود زیادی کاهش یافته و علیرغم تمام تذکر‌ها و هشدارها، فاصله اجتماعی، پرهیز از حضور در دورهمی‌ها و تجمعات و همچنین استفاده از ماسک تا حدود زیادی رعایت نمی‌شود.

او ادامه داد: طبق تصمیمات اتخاذ شده در ستاد کرونا و شورای تامین این شهرستان از برگزاری مراسمات عروسی و ترحیم و همچنین جشن‌های تولد ممانعت خواهد شد و بر همین مبنا با اماکن و باغ شهری‌های که اقدام به برگزاری و میزبانی تجمعات می‌کنند برخورد می‌شود.

شفیعیان تاکید کرد: آرایشگاه‌های زنانه و مردانه مکلفند از پذیرش عروس و داماد پرهیز کنند و تزئین ماشین عروس نیز توسط گل فروشی‌ها ممنوع است.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم از صاحبان صنوف شهرستان خواست، ضمن رعایت دسترالعمل‌های بهداشتی به خصوص استفاده مستمر از ماسک و قرار دادن مایع ضدعفونی کننده دست در ورودی مغازه‌های خود، از ازدحام مشتری پیشگیری کنند تا نسبت به تعطیلی صنوف اقدامی نشود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار