سرپرست شبکه بهداشت و درمان باغملک گفت: ۲ هزار و ۴۰۰ تست بیماری کرونا ویروس در این شهرستان انجام شد.

، امین محمد پور  سرپرست شبکه بهداشت و درمان باغملکدر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: در شهرستان پس از انجام ۲ هزار و ۴۰۰ تست کرونا ویروس، ۴۴۰ نتیجه مثبت اعلام شد که  به دنبال آن ۱۳۰ نفر مراحل درمان را طی کردند.

او بیان داشت: همکاری مردم و حاکمیت کلید حل مشکل گسترش بیماری کرونا است چراکه دولت وظیفه تامین نیاز‌های درمانی مردم و کادر درمانی را دارد، همچنین مردم نیز با رعایت توصیه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و حاضر نشدن در  مراسمات نقش بسزایی در کنترل گسترش این ویروس منحوس دارند.

محمد پور با اشاره به افزایش مکان‌های نمونه گیری و انجام تست کرونا در باغملک تصریح کرد: پیش از این تنها در باغملک تست کرونا گرفته می‌شد که با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در بخش میداوود و صیدون نیز شاهد نمونه گیری هستیم و چنانچه یک آزمایشگاه مجهز در ایذه راه اندازی شود پاسخ تست‌های ارسالی زودتر دریافت می‌شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان باغملک در پایان با تاکید بر خستگی نیرو‌های بهداشت و درمان گفت: تا کنون ۳۰ نفر از نیرو‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان به کرونا مبتلا شدند و جایگزین کردن این نیرو‌ها یکی از چالش‌های پیش روی ما است که امیدواریم با همکاری مردم  این کمبود‌ها جبران شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.