رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بار دیگر مدیریت بحران شیوع کرونا از سوی دولت این کشور را هدف انتقاد قرار داد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با اشاره به آمار تلفات ناشی از شیوع ویروس کرونا در این کشور، عملکرد دونالد ترامپ در مواجهه با این بحران را زیر سوال برد.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در پیامی در حساب شخصی خود در توییتر از سوء مدیریت ترامپ انتقاد کرد و نوشت: بیش از ۱۲۵ هزار کشته در آمریکا (به دلیل ابتلا به کرونا) وجود دارد. ما بیشترین نرخ بیکاری پس از رکود بزرگ اقتصادی را داریم. اما دونالد ترامپ و جمهوری‌خواهان واشنگتن با نادیده گرفتن (مشکلات) اقتصادی آمریکا و مشکلات بهداشتی، اقدامی صورت نمی‌دهند.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز شنبه نیز در پیامی توییتری با تمسخر پیشنهاد رئیس‌جمهور آمریکا برای تزریق مواد ضد عفونی کننده به عنوان راهکاری برای درمان ویروس کرونا گفت ترامپ و جمهوری‌خواهان هیچ برنامه مراقبتی جز تزریق مواد ضدعفونی‌کننده یا نوشیدن مواد سفیدکننده ندارند.

اخیرا رابرت ردفیلد، مدیر مراکز فدرال کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا ضمن حضور در جلسه کنگره، با اشاره به شمار بالای مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور گفت این بیماری آمریکا را به زانو درآورده است. او گفت: ما نهایت تلاش خود را کرده ایم تا با این ویروس مقابله کنیم، اما واقعیت این است که کرونا این ملت [آمریکا] را به زانو درآورده است.

آمریکا با بیش از ۲ میلیون نفر مبتلا به ویروس کرونا و بیش از ۱۲۵ هزار فوتی در صدر کشور‌های دنیا قرار دارد. با این حال رئیس‌جمهور آمریکا اخیرا از کاهش میزان آزمایش‌های تشخیصی کرونا خبر داد و در استدلالی جنجالی آن را علت سیر صعودی میزان ابتلا به این بیماری در آمریکا عنوان کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار