تیم فوتبال آرسنال با پیروزی بر تیم شفیلدیونایتد به مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس راه یافت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در دومین مسابقه از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس تیم فوتبال آرسنال در دیداری خارج از خانه از ساعت ۱۶:۳۰ برابر شفیلد یونایتد به میدان رفت و موفق شد با  نتیجه ۲ بر یک این تیم را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی راه یابد.

در این بازی " نیکولاس پپه" مهاجم ساحل عاجی آرسنال گل اول بازی را در دقیقه ۲۵ از روی نقطه پنالتی وارد دروازه تیم میزبان کرد. اما "دیوید مک گلدریک " مهاجم شفیلد یونایتد در دقیقه ۸۷ بازی را به تساوی کشاند.

اما این پایان کار نبود و در حالی که هواداران  این  ۲ تیم خود را برای ورود به وقت های اضافی آماده می کردند، "دنی سبایوس" در دقیقه ۱+۹۰ گل دوم توپچی‌ها را به ثمر رساند و سند صعود تیمش را به مرحله نیمه نهایی امضا کرد.

آرسنال با این برد برای سی اُمین بار به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی راه یافت و با رکورد ۳۰ بار حضور منچستریونایتد در این مرحله (که شب گذشته با برتری برابرر نوریچ به دست آورد) برابری کرد.

آرسنال که ۱۳ بار فاتح این رقابت‌ها شده است در مراسم قرعه کشی امروز (یکشنبه) حریف خود را در مرحله نیمه نهایی خواهد شناخت.

رقابت‌های جام حذفی انگلیس امروز با برگزاری ۲ دیدار باقیمانده پیگیری خواهد شد. ابتدا  لسترسیتی از ساعت۱۹:۳۰ میزبان چلسی خواهد بود و سپس نیوکاسل و منچسترسیتی از ساعت ۲۲ در سنت جیمز پارک به مصاف هم خواهند رفت.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار