نقل و انتقالات قطعی بوندسلیگا

پس از پایان رقابت‌های بوندسلیگا بازار نقل و انتقالات لیگ فوتبال آلمان باز شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به شیوع ویروس کرونا، نقل و انتقالات تابستان امسال لیگ فوتبال آلمان (بوندسلیگا) با سال‌های گذشته متفاوت خواهد بود.

تانگی کوواسی (از پاری سن ژرمن به بایرن مونیخ)

تیم فوتبال بایرن مونیخ در رقابت با چند باشگاه بزرگ اروپایی موفق شد، تانگی کوواسی استعداد ۱۸ ساله فرانسوی را به خدمت بگیرد. این بازیکن با قراردادی ۵ ساله به صورت آزاد راهی قهرمان بوندسلیگا شد.

الکساندر نوبل (از شالکه به بایرن مونیخ)

الکساندر نوبل مانند مانوئل نویر در سال ۲۰۱۱ از شالکه به بایرن مونیخ منتقل شد. این دروازه بان ۲۳ ساله با قراردادی ۵ ساله تا پایان سال ۲۰۲۵ به تیم مونیخی پیوست. این انتقال در ابتدا باعث ناراحتی مانوئل نویر سنگربان بزرگ فوتبال آلمان شد، اما در ادامه قراردادش را با بایرن مونیخ تمدید کرد.

توبیاس استروبل (از مونشن گلادباخ به آگزبورگ)

توبیاس استروبل هافبک مونشن گلادباخ بعد از ۴ سال حضور در این تیم، پایان فصل با قراردادی رایگان به باشگاه آگزبورگ منتقل می‌شود. این بازیکن ۳۰ ساله و آلمانی در این فصل تنها یک بار برای گلادباخ به میدان رفته است. او طی مدت ۴ سال حضور در گلادباخ هیچ گلی برای این تیم به ثمر نرساند.

توماس مونیر (از پاری سن ژرمن به دورتموند)

مدافع راست بلژیکی پاری سن ژرمن با قراردادی ۴ ساله و به صورت آزاد راهی تیم دورتموند شد. این بازیکن ۳۰ ساله بیش از ۱۲۰ بازی برای قهرمان فرانسه انجام داد. او کنار اکسل ویتسل و تورگان هازارد به سومین بازیکن بلژیکی حال حاضر زنبور‌ها تبدیل شد.


بیشتر بخوانید:


راگنار آکه (از اسپارتا روتردام به آینتراخت فرانکفورت)

این بازیکن ۲۱ ساله آلمانی با قراردادی ۵ ساله به ارزش ۲ میلیون یورو به تیم آینتراخت فراکفورت منتقل می‌شود. او در این فصل تنها یک بازی برای باشگاه هلندی انجام داد.

فلیکس آگو (از اسنابروک به وردربرمن)

فلیکس آگو که سابقه بازی در تیم ملی زیر ۲۱ ساله‌های آلمان را هم دارد، با تیم وردربرمن قرارداد امضا کرده است. او که در پست دفاع راست بازی می‌کند، به صورت رایگان از باشگاه دسته دومی اسنابروک راهی وردربرمن شده است.

دیمیتری لواله (از استاندارد لیژ به ماینتس)

مدافع ۲۳ ساله بلژیکی تیم استاندارد لیژ با قراردادی ۴ ساله به صورت رایگان به باشگاه ماینتس منتقل شده است. تیم ماینس در این فصل بوندسلیگا در فاز دفاعی ضعیف عمل کرده و با جذب لواله به دنبال بهبود وضعیت خود است.

تیمو ورنر (از لایپزیگ به چلسی)

تیمو ورنر مهاجم ۲۵ ساله تیم لایپزیگ با قراردادی به ارزش ۵۰ میلیون یورو به تیم چلسی انگلیس منتقل شد. او در این فصل بوندسلیگا برای لایپزیگ، آمار ۲۶ گل زده و ۸ پاس گل را به ثبت رسانده است.

جوزپ مارتینز (از لاس پالماس به لایپزیگ)

دروازه بان تیم زیر ۲۱ ساله‌های اسپانیا ذر پایان فصل از تیم دسته دومی لاس پالماس به تیم لایپزیگ منتقل می‌شود. او در این فصل روند رو به رشدی را از خود به نمایش گذاشته است.

لنارت گریل (از کایزرسلاترن به بایرلورکوزن)

این دروازه‌بان ۲۱ ساله که فوتبال حرفه‌ای‌اش را با تیم دوم کایزرسلاترن از سال ۲۰۱۶ آغاز کرده، قرارداد ۴ ساله‌ای با تیم بایرلورکوزن امضا کرد تا از فصل آینده در بوندسلیگا بازی کند. گریل در تیم زیر ۲۱ ساله‌های آلمان هم عضویت دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار