مربی تیم فوتبال استقلال گفت: سایپا تیم جوان و خوبی است، اما ما در بازی فردا به دنبال برد هستیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید نامجو مطلق مربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا اظهار داشت: امیدوارم ویروس کرونا ریشه کن شود و با این شرایط در نشست خبری حاضر نشویم. تعطیلی تمرینات به مدت ۷۰ روز و بازگرداندن تیم به شرایط عادی در سه، چهار هفته باعث شد تا تجربه خوبی را بدست آوریم. معمولا در پایان لیگ رسم به این صورت است که بازیکنان ۱۵ تا ۲۰ روز استراحت می‌کردند و برای شروع فصل جدید با یک آمادگی نسبی وراد فصل بعد می‌شدند، اما اکنون بازیکنان پس از ۷۰ روز تعطیلی به تمرینات بازگشته اند و تمرین آن‌ها در این مدت (قرنطینه) به صورت مجازی بوده است.

او ادامه داد: سایپا تیم جوانی است. با توجه به اینکه بازیکنان تیم ما در دیدار هفته گذشته مقابل فولاد بازی کردند و ۹ نفره هم شدند، فشار زیادی را تحمل کردند، ولی برای بازی فردا بازیکنان تمام تلاش خود را انجام خواهند داد.

مربی تیم فوتبال استقلال افزود: ما در ۵ دقیقه اول بازی برابر فولاد به دلیل گرمای هوا ۵۲ درصد بازی را در اختیار داشتیم و بازیکنانمان ۲۰۰ پاس رد و بدل کرده بودند، اما با اتفاقاتی که رخ داد نتیجه بازی را واگذار کردیم. اما بازی با فولاد دیگر گذشته و باید به بازی‌های بعدی فکر کنیم. در ادامه رقابت های جام حذفی را در پیش داریم که قطعا استقلال مدعی قهرمانی است و سپس بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا شروع می شود. امیدوارم در بازی فردا با دست پر از زمین بازی خارج شویم و قطعا در فصلی که بازی‌ها هر ۴ روز یکبار برگزار می شود، نیاز داریم از تمامی بازیکنان بهره ببریم و باید بگویم بازیکنان خوبی در اختیار داریم.


 بیشتر بخوانید:


نامجو مطلق بیان کرد: تیم استقلال متشکل از بازیکنان خوب و با کیفیت است. با توجه به مصدومیتی که برای تبریزی و مطهری رخ داد  گزینه های ما کمتر می شود و دیاباته هم به دلیل بارداری همسرش به کشورش سفر کرد. البته او آماده بازی برابر سایپا نبود و با توجه به اینکه مجیدی هم راضی نبود اما او به این بازیکن مرخصی داد. دیاباته چهارشنبه به ایران باز می گردد و به جای او بازیکنان جوانی داریم که می توانند در دیدار مقابل سایپا به تیم کمک می کنند.

او درباره وضعیت قرارداد استقلال و دیاباته گفت: شیخ با استقلال قرارداد دارد. او در این مدت از نظر روحی شرایط خوبی نداشت و علاقمند بود برای به دنیا آمدن فرزندش نزد خانواده اش برود.

مربی استقلال در مورد حضور تماشاگران در ورزشگاه ها تصریح کرد: حضور تماشاگر باعث جذابیت بازی می شود و امیدوارم هر چه زودتر ویروس کرونا ریشه کن شود و مردم  به حالت عادی خود بازگردند.  امیدوارم این بیماری از بین برود و تماشاگران بتوانند به ورزشگاه ها بیایند چرا که فوتبال بدون حضور آن‌ها هیچ لطفی ندارد.

مربی استقلال درباره شانس قهرمانی استقلال در لیگ گفت:تا پایان لیگ ۹ هفته باقی مانده و ۲۷ امتیاز می‌تواند رد و بدل شود و ما تلاش می‌کنیم و امتیازات را بگیریم، اما یک سری از اتفاقات دیگر در دست ما نیست و ما بازی‌های حذفی و آسیایی را داریم. ما حداکثر تلاش را برای گرفتن حداکثر امتیاز به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار