امام جمعه بوشهر گفت: به جای ورود کالا‌های مصرفی باید محصولات دانش بنیان در استان تولید شود زیرا در این صورت است که استان به شکوفایی می‌رسد.

شورای هماهنگی استان بوشهربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر امروز در نشست شورای عالی هماهنگی استان بوشهر با تاکید بر اجرای مصوبات این شورا، بیان کرد: مشورت، هماهنگی، آینده نگری و حرکت جهادی در زمینه مصوبات این شورا، یکی از نکات بسیار مهمی است که عقلانیت مدیریتی نیز بر آن حکم می‌کند.

او در این نشست که استاندار و معاونانش، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از فرماندهان نظامی و مسئولان استانی حضور داشتند، افزود: استان بوشهر جایگاه خود را در مدیریت کلان کشور باز کرده است و رهبر معظم انقلاب نگاه فوق العاده‌ای به استان دارند و اگر برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد این استان در سال‌های آینده به پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای دست خواهد یافت و به جایگاهی که شایسته خود است، می‌رسد.

امام جمعه بوشهر عنوان کرد: استان بوشهر در صادرات محصولات غیرنفتی ظرفیت‌های بالایی دارد، اما اکنون در این زمینه در جایگاهی که باید باشد، قرار ندارد.

صفایی بوشهری ادامه داد: باید با نقشه جامع و پیوست‌های فرهنگی برای توسعه استان در زمینه‌های مختلف از جمله ساخت و تکمیل راه آهن و توسعه ترانزیت بندری گام برداریم.

او گفت: به جای ورود کالا‌های مصرفی باید علم را وارد استان کرد و از آن علم محصولات دانش بنیان تولید و صادر کرد زیرا در این صورت است که استان به شکوفایی خواهد رسید.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.