عضو شورای شهر تهران از تعدیل سه نفر از خبرنگاران شهری انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود که در جلسه علنی شورای شهر تهران ایراد کرد با اشاره به اینکه در روزنامه ایران یک قسمتی برای یادداشت‌هایی در قالب ایران ۱۴۰۰ ایجاد شده است که در مورد حال و آینده و چشم انداز ایران مطالبی منتشر می‌کند، گفت: پیشنهاد می‌شود که روزنامه همشهری نیز طرح بازخوانی تهران ۱۴۰۰ را آغاز کند.

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه انتشار مطالبی در مورد چشم انداز تهران ۱۴۰۰ نه تنها هزینه‌ای ندارد بلکه به دانش عمومی نیز کمک می‌کنند، گفت: می‌توانیم از زمان تصویب قانون بلدیه تاکنون که یک بازده ۱۲۰ ساله است را در قالب یادداشت به مردم ارائه کنیم.

مسجد جامعی در ادامه از تعدیل خبرنگاران حوزه شهری در برخی رسانه‌ها انتقاد کرد و گفت: این افراد صدا‌های شهر هستند که ضعیف می‌شوند.

او با اشاره به اینکه برخی رسانه‌ها به بهانه کرونا نسبت به تعدیل نیرو اقدام کرده‌اند، گفت: ظرف مدت کوتاهی سه صندلی جایگاه خبرنگاران شورا از خبرنگاران باسابقه خالی شده است و از این موضوع گلایه‌مند هستیم چرا که باید در این شرایط خاص که همه به دنبال انسجام اجتماعی هستند بیشتر حواسمان به رسانه‌ها باشد.


بیشتر بخوانید

ادامه فعالیت صنوف پرخطر در مناطق مسکونی

تعلل شهرداری در اجرای مصوبات شورای شهر/ برگزاری جلسه با مدیران پیشوا با موضوع مترو


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار