معین‌الدین سعیدی گفت: سازمان بنادر و دریانوردی با تخصیص ۲ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات بیمارستان امام علی (ع) چابهار موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،معین‌الدین سعیدی نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند و دشتیاری در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان بنادر و دریانوردی با تخصیص ۲ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات بیمارستان امام علی (ع) چابهار موافقت کرده که مردم منطقه از این مشارکت و همراهی خرسند هستند.

او گفت: این اقدام پیرو نشستی با معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و همچنین مکاتبه در زمینه مساعدت برای مقابله با کاهش کم بهره مندی بخش درمانی حوزه انتخابیه چابهار انجام شده و هیات عامل سازمان با اختصاص این مبلغ برای خرید تجهیزات بیمارستان امام علی (ع) جهت مقابله با بیماری کرونا موافقت کرده است.

او گفت: این اقدام شایسته سازمان بنادر ودریانوری در راستای تعامل شهر و بندر در وضعیت بحرانی جنوب استان و در شرایطی که بسیاری از مردم مبتلا به این ویروس منحوس هستند، می‌تواند تاثیر بسزایی در ارتقای خدمات به بیماران کرونایی داشته باشد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از وزارت راه و شهرسازی و به طور ویژه از سازمان بنادر و دریانوردی تقدیر می‌شود و امیدوارم این تعامل و همکاری در بخش‌های دیگر نیز ادامه یابد.

سعیدی تصریح کرد: انتظار می‌رود اقدامات این سازمان در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، متناسب با شان مردم حوزه انتخابیه چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند و دشتیاری افزایش معناداری داشته باشد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار