توئیتر سرویس کنترل محتوای خود را بهبود می‌بخشد

به دنبال اعتراض کاربران مبنی بر اشتباهات سرویس توئیتر در کنترل صحت محتوا، این پلتفرم اعلام کرد سیستم ارزیابی خود را بهبود خواهد بخشید.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت توئیتر به تازگی اعلام کرد که تیم آن‌ها در حال کار بر روی سرویس اعمال برچسب برای پست‌های مرتبط با ویروس کرونا و فناوری 5G هستند. این فعالیت زمانی آغاز شد که بسیاری از کاربران اظهار داشتند پست‌های آن‌ها بی‌دلیل برچسب کنترل صحت اطلاعات مرتبط با ویروس کرونا را گرفتند.

حساب کاربری پشتیبان توئیتر در این شبکه مجازی اعلام کرد: "طی هفته‌های گذشته شما ممکن است شاهد اشکالاتی در سرویس برچسب زنی ما برای اطلاعات مرتبط با ویروس کرونا بوده باشید. این طور که پیداست، ظاهراً تمامی این پست‌ها نیازمند دریافت برچسب‌های کنترل صحت محتوای ما نبوده‌اند. ما از تمامی افراد به دلیل اشتباهات پیش آمده عذرخواهی می‌کنیم و در حال حاضر فعالیت خود بر روی ارتقای این سرویس را آغاز کرده‌ایم".

پلتفرم توئیتر کنترل صحت پست‌های مرتبط با ویروس کرونا و فناوری 5G را از اوایل ماه آغاز کرد. نحوه فعالیت این سرویس به گونه‌ای است که برچسب‌هایی به پست‌های مرتبط با مسائل مذکور افزوده می‌شود که روی آن‌ها نوشته شده "حقایق مربوط به ویروس کرونا را کسب کنید".


بیشتر بخوانید


 برچسب کنترل صحت توئیتر چیست

داخل این برچسب‌ها نیز لینکی قرار داده شده که بر روی تیتر آن نوشته شده: خیر، فناوری 5G باعث شیوع ویروس کرونا نشده است. این مسئله مدتی است که به عنوان یک تئوری توطئه بین کاربران مطرح شده و باعث حمله برخی افراد به دکل‌های فناوری 5G در کشورهای مختلف شده است. قابلیت برچسب کنترل صحت محتوای پست‌های توئیتر قسمتی از سرویس اطلاع‌رسانی و اخطار این پلتفرم برای آگاه‌سازی کاربران درباره اطلاعات مرتبط با کوید ۱۹ است.

ایرادات توئیتر

این شرکت به دنبال سیاست‌های این چنینی خود ناچار شد تا در ماه آوریل پست‌های بسیاری از سوی کاربران را حذف کند تا جلوی فعالیت‌های آزاردهنده را بگیرد. با این حال به نظر می‌آید شرکت توئیتر اخیراً با سیستم کنترل اطلاعات و پست‌ها به مشکل خورده چرا که این فناوری دیگر با دقت بالایی عمل نمی‌کند. بر اساس گزارش کاربران، به نظر می‌آید سرویس ناظر بر روی محتوای پلتفرم تمامی پست‌هایی که کلمه اکسیژن و فرکانس را در خود جای داده بودند پاک می‌کرد و یا به آن‌ها برچسب کنترل صحت می‌چسباند.

علت آن که این دو کلمه سیستم ناظر را تحت تأثیر قرار می‌دادند آن بود که بسیاری از افراد فرکانس فناوری 5G را مسئول شیوع ویروس کرونا می‌داند و همچنین معتقدند این فناوری اکسیژن را از اتمسفر جدا می‌کند. به دنبال این ایرادات توئیتر حالا اظهار داشته که سرویس خود را بروزرسانی می‌کند و اشکالات آن به زودی برطرف خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار