نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: افزایش نظارت متولیان امر و دستگاه های اجرایی مربوطه بر بازار این استان وضعیت آن را سامان می بخشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی  نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: گرانی انواع کالاها و خدمات در این استان به ویژه شهر یاسوج ریشه ای بوده و مربوط به امروز یا دیروز نیست.

او افزود: افزایش بی رویه قیمت ها بار سنگینی بر دوش مردم کهگیلویه و بویراحمد گذاشته به طوری که از این موضوع ناراحت و نگران هستند.

 نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: دلیل بخشی از گرانی کالاها و خدمات در این استان از جمله شهر یاسوج وجود عده ای افراد سودجو، فرصت طلب و طماع است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: معضل دیگر در کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهر یاسوج چند نرخی بودن انواع کالاها و خدمات است.

او ابراز داشت: باید هر چه سریعتر چاره ای به منظور مهار و کنترل گرانی در کهگیلویه و بویراحمد اندیشیده شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی گفت: توضیحات برخی متولیان امر و مسؤولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به هیچ وجه سبب رفع معضل گرانی در این استان از جمله شهر یاسوج نمی شود.

او بیان کرد: فکری به حال گرانی مرغ در کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهر یاسوج شود زیرا چنین وضعیتی برای مردم استان به ویژه قشرهای آسیب پذیر قابل قبول نیست.

 

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.