در هفته مبارزه با مواد مخدر از خانواده سه شهید در شهرستان شیراز تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مرتضی جعفری رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری شیراز در آئین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با مواد مخدر و تجلیل از خانواده سه شهید عالی‌قدر این عرصه، گفت: تلاش برای پیشگیری از اعتیاد از رهگذر شناسایی آسیب‌ها در اولویت است.

او عنوان کرد: قدردانی و جبران ایثارگری‌های خانواده‌های معزز شهدا به‌ویژه شهدای مبارزه با مواد مخدر از اولویت‌های سازمان فرهنگی شهرداری شیراز است و از همه ظرفیت‌های این سازمان برای گره‌گشایی و نیز همراهی توأم با قدردانی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران استفاده خواهد شد.

جعفری ادامه داد: مبارزه با مواد مخدر، نسل آینده را از اعتیاد در امان می‌دارد، مانع گسترش روزافزون عرضه و تقاضای مواد مخدر می‌شود و از دیگر آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند.

معاون فرهنگی شهردار شیراز گفت: آموزش و تلاش برای پیشگیری از اعتیاد از رهگذر شناسایی آسیب‌ها در سطح شهر و نیز بهره‌گیری از توان رسانه‌ها برای پیشگیری از این آسیب اجتماعی همواره در دستور کار شهرداری شیراز بوده است.

محمدرضا ابراهیمی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس در این آئین، با گرامیداشت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، عنوان کرد: همه مسؤولان مدیون خون شهدا هستند و امیدواریم فرهنگ دیدار با خانواده شهدا و استمداد جویی از آنان در میان همه نهاد‌ها و اقشار جا بیفتد.

در این آئین از خانواده سه شهید عرصه مبارزه با مواد مخدر تقدیر شد.

از اول تا ۷ تیرماه با عنوان هفته مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.