مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از آغاز ثبت‌نام از متقاضیان دوگانه‌سوز کردن خودرو‌های عمومی در استان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فریدون یاسمی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از آغاز ثبت‌نام از متقاضیان دوگانه‌سوز کردن خودرو‌های عمومی در استان خبر داد و گفت : در این طرح یک میلیون و ۴۶۰ خودرو در سراسر کشور دوگانه‌سوز می‌شوند.

او گفت : طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودرو‌های عمومی یکی از پروژه‌های مهم و بزرگ در شرکت ملی پالایش و پخش است که از امروز کلید خورده است.

او هدف نهایی از این پروژه را تبدیل یک‌میلیون و ۴۶۰ هزار خودرو عمومی کشور اعم از تاکسی و وانت‌بار به دوگانه سوز دانست و گفت: هم استانی‌هایی که مالک این نوع خودرو هستند علی‌الخصوص تاکسی و وانت در این طرح بزرگ شرکت کنند تا ان‌شاءالله بتوانیم از سهم زیادی از این دوگانه‌سوز کردن خودرو‌ها برخوردار شویم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه ادامه داد: این طرح کاملا رایگان است و هیچگونه هزینه‌ای بابت مالکیان این خودرو‌ها در پی نخواهد داشت.

او افزود: در این سامانه نوبت‌دهی به صورت شفاف به کاربران اعلام می‌شود و مردم دچار سردرگمی نخواهند شد، اولویت ثبت‌نام با وانت‌ها و تاکسی‌ها است و در فاز‌های بعدی پیرو اعلام، تاکسی‌های اینترنتی نیز امکان ثبت‌نام درخواست خواهند داشت .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.