رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق خودروهای خیابان جمهوری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی پایتخت گفت: در ساعت ۴:۳۰ دقیقه شانزدهم خردادماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی تهران حین انجام ماموریت در محدوده خیابان جمهوری به یک دستگاه خودروی پراید مظنون شدند که با استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص شد خودرو دارای سابقه سرقت به تاریخ پانزدهم خرداد ماه است.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی پایتخت افزود: افسر واحد گشت جهت متوقف ساختن خودروی مسروقه به راننده پراید دستور ایست داد که وی بدون توجه به دستور پلیس با افزایش سرعت و انجام حرکات مخاطره آمیز به سمت خیابان وحدت اسلامی فرار کرد.

وی بیان داشت: اعضای اکیپ با استفاده از علائم هشدار دهنده نظیر آژیر و بلندگو به تعقیب خودروی مسروقه رفتند که پس از طی کردن مسافتی به جهت حفظ جان و مال شهروندان افسر واحد گشت با رعایت کامل قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک تیر هوایی کرد که در ادامه خودروی پراید با جدول کنار خیابان برخورد کرد و متوقف شد و راننده به اسم حمید که قصد فرار به صورت پیاده را داشت، دستگیر شد.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی در پایان گفت: متهم دستگیر شده پس از تکمیل گزارش اولیه برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره دوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار