رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد از دستگیری کارمند داروخانه‌ای خبرداد که با جلب اعتماد مالک داروخانه از آنجا سرقت می‌کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ حسین مافی گفت: مدیر یکی از داروخانه‌های محدوده یوسف آباد به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ تماس و از کسری قابل توجه دارو‌های گران قیمت و احتمال برداشت مبالغی توسط یکی از کارکنان اعلام شکایت کرد و بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد قرار گرفت.

رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد تصریح کرد: بررسی‌های تخصصی پلیس در این راستا آغاز شد و پس از یک سری پلیسی، ماموران به سرنخ‌هایی در این خصوص رسیدند.

وی افزود: با انجام تحقیقات تکمیلی و اطمینان از اینکه برداشت غیرقانونی مبالغ توسط یکی از کارکنان داروخانه صورت گرفته، طی هماهنگی با مقام قضائی متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر و به کلانتری انتقال یافت.

کلانتر یوسف آباد افزود: متهم در تحقیقات اولیه منکر ارتکاب هرگونه جرمی بود که پس از مواجهه با مستندات پلیس اعتراف کرد طی مدت یک سال گذشته در هر شیفت کاری مبالغی و یا دارو‌هایی را با شیوه و شگرد‌هایی خاص از داروخانه خارج کرده ام و نسبت به کار در داروخانه مهارت دارد و از انجایی که در مصاحبه‌ها قبول می‌شده سعی می‌کرده که اعتماد مسئول را هم به دست بیاورد.

سرهنگ مافی با بیان اینکه متهم به ۵۰۰ میلیون ریال سرقت وجه نقد و دارو طی این مدت اقرار کرده است، گفت: سارق پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار