بازیکن تیم ملی فوتسال گفت: چند پیشنهاد خارجی از کشور‌های روسیه، اسپانیا و پرتغال دارم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین طیبی ملی پوش فوتسال کشورمان اظهار داشت: قراردادم با باشگاه غیرت تمام شده است. دوست دارم فضای جدیدی را تجربه کنم. الان چند پیشنهاد خارجی از کشور‌های روسیه، اسپانیا و پرتغال دارم. تا ۱۰ روز آینده تیم جدیدم را انتخاب می کنم.

ملی پوش کشورمان درباره اینکه آیا به دلیل مشکل مالی قصد دارد از تیم غیرت جدا شود بیان داشت: خیر. باشگاه غیرت یکی از بهترین باشگاه‌های اروپا است که من در آن بازی کرده ام. این تیم در رنکینگ تیم‌های باشگاهی جهان جایگاه اول را دارد و من فقط دوست داشتم یک فضای جدیدی را تجربه کنم.


بیشتر بخوانید:


طیبی درباره فینال لیگ برتر فوتسال که منجر به قهرمانی مس سونگون شد گفت: ابتدا به کادر فنی و مدیران باشگاه مس سونگون بابت این قهرمانی تبریک می‌گویم. بازی دیروز یک بازی بسیار حساس و نزدیکی بود و همین حساسیت باعث شد بازی یک مقدار درگیرانه دنبال شود. حرکاتی که دیروز صورت گرفت اصلا در شان فوتسال ما نبود و من اصلا این اتفاقات را تایید نمی‌کنم. به هر حال جذابیت فوتسال زیاد است و امیدوارم دیگر شاهد اینگونه اتفاقات نباشیم.

لژیونر فوتسال کشورمان درباره اردو تیم ملی و پاداش معوقه ملی پوشان گفت: اردوی تیم ملی مرحله اولش را پشت سر گذاشت. امسال ما کار بسیار سختی را در پیش خواهیم داشت. امیدوارم اردو‌های تیم ملی تداوم داشته باشد تا بتوانیم در جام ملت‌ها عملکرد خوبی داشته باشیم. درباره پاداش‌های بازیکنان تیم ملی زیاد صحبت شده ما از جام جهانی ۲۰۱۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۸ طلب‌هایی داریم که هنوز پرداخت نشده است. این پاداش‌ها اصلا مهم نیست، زیرا ما مزد تلاش خود را از مردم گرفته ایم، اما یک بحثی وجود دارد آن هم شان و شخصیت بازیکنان تیم ملی است که باید حفظ شود. امیدواریم تا قبل از جام ملت‌ها بخشی از پاداش‌های معوقه باریکنان تیم ملی پرداخت شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار