بازیکن سابق پرسپولیس گفت: ما باید ظرفیت خود را بالا ببریم و قهرمانی‌های پرسپولیس را به وزیر ورزش ربط ندهیم.

بهگزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سپهر حیدری بازیکن سابق پرسپولیس درباره ارزیابی اش از بازی این تیم برابر پیکان در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: تیم پرسپولیس در جناح چپ مشکل دارد که به طور حتم یحیی گل محمدی برای این مسئله بهترین تصمیم را می‌گیرد.  

حیدری درباره اظهارات گل محمدی مبنی بر اینکه نادری برای بازی با پیکان آماده است، گفت: خدا را شکر که نادری به این بازی می‌رسد. بازی با پیکان سخت‌ترین دیدار پرسپولیس است و عبدالله ویسی نقطه قوت تیم پیکان محسوب می‌شود. ما باید ظرفیت‌ خود را بالا ببریم. اگر تیمی ۴ فصل متوالی قهرمان می‌شود نباید آن را به وزیر ورزش نسبت دهیم. به هر حال وزیر نمی‌تواند برای پرسپولیس پنالتی بگیرد و خودش گل بزند.  

او افزود: به نظرم یک مقدار تیم‌ها از پرسپولیس یاد بگیرند. بد نیست و پرسپولیس باید برای تیم‌های دیگر کلاس آموزشی بگذارد تا یاد بگیرند به چه صورت می‌توانند قهرمان لیگ برتر شوند.


بیشتر بخوانید:

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه پرسپولیس با تیم‌های رده پایین بازی دارد و کارش در  ادامه لیگ راحت‌تر است، گفت: هیچ بازی راحت نیست. تیم‌های تعقیب کننده پرسپولیس با هم بازی دارند و این تیم‌ها نمی‌توانند پیروز شوند و امتیاز از دست می‌دهند. اگر پرسپولیس بتواند ۲ هفته متوالی پیروز شود در آن صورت با اختلاف ۱۵ امتیاز می‌تواند قهرمان شود.  

انتهای  پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
France
ناشناس
۱۶:۰۸ ۰۷ تير ۱۳۹۹
پ نه پ قهرمانی های لنگ رو به تکنیک بالای تو و ارنج حرفه ای یحیی نسبت میدیم
آخرین اخبار