رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت:"نمی توانم نفس بکشم "سیاه پوست آمریکایی به هشتک عدالت خواهی و آزادی خواهی در فضای مجازی تبدیل شده است.

شورای تبلیغات اسلامیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام ناصر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با تأکید بر اینکه امسال هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی متفاوت با سال‌های گذشته برگزار می‌شود، گفت: اعتراضات امروز در آمریکا فرصتی مناسب برای افشای حقوق بشر آمریکایی علیه ملت‌ها است.

او با انتقاد از ابزاری بودن حقوق بشر در دست استکبار جهانی برای رسیدن به مطامع خود گفت: آمریکا به عنوان کشوری که مدام دم از حقوق بشر می‌زند در حق ملت ایران و بسیاری از کشور‌های جهان ظلم کرده است.

حجت الاسلام ناصر با بیان اینکه آمریکای جهانخوار روز به روز حقیرتر می‌شود افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تفکرات نابخردانه و شیطانی این کشور رو به افول است.

او برپایی نمایشگاهی با عنوان "نمی توانم نفس بکشم" در زنجان و برگزاری دیگر مراسم ‌های سیاسی و اجتماعی با رعایت دستورالعمل‌های اجتماعی را ازبرنامه‌های این شورا در هفته افشای حقوق بشر آمریکایی عنوان کرد.

۶ تا ۱۲ تیرماه که یادآور وقایع مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی است به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.