رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نیر گفت: ۴۸ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان نیر در سه ماهه گذشته تجدید خط کشی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهدی نجف قلیزاده، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نیر در بازدید از محور نیر- سراب با اشاره به اینکه افزایش ضریب ایمنی جاده با هدف کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای از اولویت‌های مهم راهداری این شهرستان است گفت: با استفاده از آسفالت سرد و گرم ۴ هزار و ۸۰۰ متر مربع از راه‌های اصلی، فرعی و روستای شهرستان را لکه گیری و ایمن سازی کرده اند.

او با هدف تسهیل در رفت و آمد روستاییان تسطیح، رگلاژوشن ریزی ۱۶۷ هزار متر مربع از حریم راه‌های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان نیر را در سه ماهه گذشته یاد آور شد و اظهار کرد: در مدت یاد شده راهداران زحمتکش شهرستان نیر ۵۰۰ کیلومتر از حریم راه‌های اصلی و روستایی این شهرستان را تسطیح انجام داده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نیر از شناسایی، قلع و قمع و جلوگیری از ۷ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت وساز‌های غیر مجاز در این شهرستان خبرداد و تصریح کرد:با فعالیت گشت راهداری در محور‌ها اخطار کتبی به متخلفان ابلاغ شده و ۴۸ مورد مجوز ساخت و ساز نیز صادر شده است.

نجف قلیزاده انجام هزار و ۸۰۰ متر مربع عملیات خاکبرداری، نصب ۲۸۵ عد تابلوی اطلاعاتی، انتظامی و اخباری، تعمیر و مرمت ۵۰ شاخه گاردریل، نصب ۴۰۰ عدد بازتاب ایمنی، نگهداری ۳۰ کیلومتر از چراغ‌های چشمک زن و شستشوی ۶ هزار و ۵۰۰ عدد از علائم را از دیگر اقدامات مهم راهداری شهرستان نیر در فصل بهار برشمرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.