جانشین قرارگاه دانشگاهی مقابله با کرونای آذربایجان غربی گفت: آمار جانباختگان ناشی از بیماری کرونا ویروس در مهاباد به ۵۹ نفر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، محبی جانشین قرارگاه دانشگاهی مقابله با کرونای آذربایجان غربی گفت: با فوت ۲ بیمار مبتلا کووید-۱۹ به در مهاباد تعداد قربانیان این ویروس به ۵۹ نفر رسید.

محبی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ بیمار کرونایی با علایم حاد تنفسی به تعداد افراد بستری شده در بیمارستان مهاباد اضافه شده است، افزود:  بر اساس آخرین آمار، با اضافه شدن ۴ فوتی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا ویروس، از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون آمار جانباختگان در آذربایجان غربی به ۳۹۳ نفر رسیده است.


بیشتر بخوانید


جانشین قرارگاه دانشگاهی مقابله با کرونای آذربایجان غربی ادامه داد: آذربایجان غربی آلوده است سایر هم وطنان به این استان سفر نکنند، این استان در وضعیت قرمز قرار دارد و اگر لازم باشد مجددا اعمال محدودیت ها صورت می گیرد.

او تاکید کرد: در وهله اول مردم از حضور در تجمعات خودداری کنند و در صورت لزوم حضور در بیرون از خانه فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و حتما از ماسک استفاده کنند، در غیر این صورت وضعیت حادتر و بدتر خواهد شد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.