سرپرست معاونت آموزش متوسطه ناحیه ۴ اهواز گفت: بررسی کیفیت بخشی به آموزش‌ها جهت آغاز مطلوب سال تحصیلی صورت گرفت.

 عارف چنانی سرپرست معاونت آموزش متوسطه ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در زمینه کیفیت بخشی به آموزش، برنامه ریزی‌های آموزشی جهت آغاز مطلوب سال تحصیلی، بررسی دقیق ظرفیت ورودی دهم مدارس و اتخاذ راهکار‌های مناسب جهت هدایت حداکثری دانش آموزان به رشته ریاضی فیزیک و هنرستان‌ها تصمیم گیری شد.

او با بیان اینکه  تاثیرگذارترین عوامل تحول در آموزش و پرورش، مدیران مدارس هستند افزود: برخی چالش‌ها و مشکلات مدارس باید بصورت تخصصی بررسی و بطور زیر بنایی و راهبردی درباره حل آن تصمیم گیری شود.

چنانی بیان داشت: ضمن قدردانی از زحمات مدیران، انتظار داریم در بازه‌ی زمانی تیرماه و مردادماه نسبت به شناسایی کاستی‌ها و فرصت‌های موجود اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا با نشست‌های تخصصی هفته‌های آتی، بتوانیم برنامه ریزی‌های راهبردی و راهکار‌های اجرایی مناسبی اتخاذ کنیم.

تربیت در جریان زندگی نقش مهم و اساسی دارد. هرکس به نحوی از آن برخوردار است و کم و بیش از ویژگی‌های آن آگاهی دارد. از این رو، این مفهوم همیشه مورد توجه اکثر دانشمندان، فیلسوفان، روشنفکران، مصلحان اجتماعی و حتی شعرا و نویسندگان بوده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.