مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: استان یزد در زمینه میزان خاموشی به ازای هر مشترک در سال و درصد تلفات در رتبه برتر کشوری قرار دارد.

نشست خبری شرکت توزیع برق یزدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آرش نواب مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در ویدیو کنفرانس خبری اصحاب رسانه گفت: میزان خاموشی برق در استان به ازای هر مشترک درسال ۶۳ دقیقه است و امار کشوری این شاخص ۸۸۰ دقیقه ثبت شده و یزد در این زمینه در کشور دارای رتبه اول است.

او با اشاره به اینکه تعداد دو هزار و ۲۸۲ حلقه چاه کشاورزی در استان وجود دارد، افزود: از این تعداد دو هزار و ۱۹۶ حلقه چاه دارای برق هستند.

نواب با توجه به اینکه تعداد ۶۹۶ هزار مشترک در بخش های خانگی، کشاورزی، صنعتی و تجاری فعال هستند، بیان کرد: تعداد مشترکان خانگی در استان بر اساس آخرین آمار ۵۵۹ هزار و ۳۵۶ است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با اشاره به اینکه کلیه روستاهای بالای ۱۰ خانوار برق دار هستند، افزود: از تعداد ۹۷۶ روستا در استان، ۹۲۴ روستا از نعمت برق برخوردار هستند.

او ادامه داد: روشنایی تقاطع غیر همسطح شهید قهاری، احداث شبکه روشنایی ورودی روستای چاهک و احداث روشنایی نهر مسیح غربی هرات از جمله پروژه های اجرا شده و به بهره برداری رسیده در سال ۹۸ است‌.

نواب با بیان اینکه شهروندان در صورت بروز هرگونه خاموشی موردی و یا قطعی برق، موارد را به سامانه فوریت‌های برق ۱۲۱ اعلام کنند و با بردباری، این شرکت را در تأمین برق مطمئن و پایدار یاری رسانند. گفت: در سه ماهه اول امسال، ۹۹۶ تماس با سامانه ۱۲۱ برق ثبت شد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار