رئیس پلیس فتا استان اردبیل گفت: زوج متخلفی که در زمینه ایجاد وب سایت قمار آنلاین در اردبیل فعالیت می‌کردند دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی قهرمان طالع، رئیس پلیس فتا استان اردبیل گفت: طی پایش فضای مجازی توسط تیم رصد این پلیس، کارشناسان به وب‌سایتی برخورد کردند که با راه‌اندازی قمار آنلاین اقدام به فریب و کلاهبرداری از جوانان می‌کرد.

او افزود: مأموران پلیس فتا سریع دست‌به‌کار شده و با بررسی فنی سرنخ‌ها، مستندات قابل‌توجهی را جمع‌آوری و کشف کردند که حتی این مجرم یا مجرمین با عضوگیری در شبکه‌های اجتماعی خارجی مختلف با شماره‌های مجازی و دیگر کشور‌ها اقدام به اجاره کارت‌های بانکی کاربران نیز می‌کنند.

رئیس پلیس فتا استان اردبیل تصریح کرد: کارآگاهان سایبری با جمع‌بندی مستندات دیجیتال به‌دست‌آمده به دو نفر مظنون و با هماهنگی‌های لازم متهمین در یکی از شهرستان‌های استان اردبیل دستگیر و پس از دلالت به یگان، مشخص شد متهمین زن و شوهر بوده و به‌صورت کاملاً هماهنگ و هوشمندانه اقدام به راه‌اندازی سایت قمار کرده‌اند.

او افزود: به کاربران توصیه می‌شود به سمت این‌گونه سایت‌ها نرفته و در صورت مشاهده موارد این‌چنینی می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با ما در ارتباط باشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
۱۶:۲۰ ۰۷ تير ۱۳۹۹
در سایت های شرط بندی هزینه یک بار باخت شما برابر با ده بار برد شما است
فکر می کنید برنده می شوید یا یک عده برنده می شوند