برگزاری کارگاه آموزشی «سین جیم‌های خواستگاری» در همدان

مسئول کانون اسلامی خواهران همدان از برگزاری کارگاه آموزشی «سین جیم‌های خواستگاری» در این استان خبر داد.

برگزاری کارگاه آموزشی «سین جیم‌های خواستگاری» در همدانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ ساره میری، مسئول کانون اسلامی خواهران همدان اظهار داشت: این مجموعه امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، از برگزاری برنامه‌های متنوع عمومی معذور است.

او افزود: یکی از برنامه‌های شاخص این مجموعه در دهه کرامت، برگزاری کارگاه آموزشی «سین جیم‌های خواستگاری» ویژه دختران و پسران مجرد در آستانه ازدواج است.

مسئول کانون اسلامی خواهران همدان اضافه کرد: کارگاه آموزشی-مهارتی «سین جیم‌های خواستگاری» با هدف ترویج ازدواج آسان و ارتقا مهارت‌های زندگی جوانان برای داشتن زندگی شاد و سالم در آینده است.

میری با اشاره به اینکه در این کارگاه سه تن از اساتید مجرب، به بیان مطالب آموزشی مرتبط با موضوع خواستگاری و ازدواج خواهند پرداخت گفت: این کارگاه همزمان با روزهای پایانی دهه کرامت، ۱۰ الی ۱۲ تیر ماه سال جاری در محل کانون اسلامی خواهران با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

او با اشاره به اینکه نحوه ثبت نام به صورت پیامکی است گفت: علاقمندان می‌توانند نام و نام خانوادگی و تحصیلات خود را به شماره ۰۹۲۲۴۹۸۶۹۳۸ پیامک کنند، در صورت باقی ماندن ظرفیت خالی، ثبت نام آنان انجام خواهد شد.

مسئول کانون اسلامی خواهران همدان ادامه داد: ازدواج زمینه رشد چندین برابری را برای انسان فراهم می‌کند و این مهم زمانی اتفاق می‌افتد که زوج ها  خوشبختی را برای یکدیگر بخواهند.

او با اشاره به اینکه آشنایی با مهارت‌های زندگی، می‌تواند موجب خوشبختی یک زوج شود گفت: یک زندگی که فرد خود را برای خوشبختی و سعادت طرف مقابل فدا می‌کند، لحظه به لحظه عبادت در راه خداست.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار