مدیر عامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت : شرکت توانیرو حدود ۷۰ مگاوات برای کرمانشاه سهمیه مدیریت مصرف در نظر گرفته است و هنوز روی خط قرمز نرفته‌ایم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امیدعلی مرآتی مدیر عامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت : در حال حاضر ۱۰۰ درصد مناطق شهری و ۹۸.۹ درصد مناطق روستایی استان از نعمت روشنایی برق برخوردار است.

او با بیان اینکه حدود ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار روستای در استان برق‌دار هستند، گفت : روستایی در استان نداریم که در مسیر خط طولی باشد و از نعمت برق برخوردار نباشد یک تعداد روستای کوچ‌رو داریم که ۶ ماه از سال در روستا سکونت دارند و ۶ ماه دیگر نیستند که با هماهنگی در زمینه روشنایی آن‌ها نیز تمهیدات خاصی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه در ارتباط با بحث مدیریت مصرف و کاهش پیک، افزود: در کل سال حداکثر ۲۰ روز مشکل برق در ساعت پیک مصرف، چهار ساعت در شبانه روز از ساعت ۱۳ الی ۱۷ داریم.

او ادامه داد: هر سال از ۱۵ خردادماه تا ۱۵ شهریورماه برنامه جدی برای مدیریت مصرف داریم و سعی می‌کنیم که خاموشی با برنامه‌ای در استان نداشته باشیم.

مردم ۴ ساعت قرمز را برای جلوگیری از قطع برق رعایت کنند

مرآتی ادامه داد: امسال در این راستا ۴ هزار و ۵۰۰ تفاهمنامه در حوزه کشاورزی، صنعتی، اداری و تجاری بسته شده که حدود ۳۸۰ مگاوات عقد قرارداد شده است که ان‌شاءالله بتوانیم به حداقل ۵۰ درصد این همکاری‌ها دست پیدا کنیم.

او با بیان اینکه شرکت توانیرو حدود ۷۰ مگاوات برای کرمانشاه سهمیه مدیریت مصرف در نظر گرفته است، گفت: امسال سال ویژه‌ای است و با مشترکان زیادی از جمله کشاورزان تفاهمنامه‌های بسته شده است که چنانچه در ساعت پیک مصرف الکتروموتور‌های خود را به حدت چهار ساعات خاموش کنند ۲۰ ساعت بعدی برق مصرفی به مدت سه ماه رایگان است.

این مسئول افزود: تا به امروز سهمیه‌بندی از طریق شرکت توانیرو در نظر گرفته نشده و هنوز روی خط قرمز نرفته‌ایم، ولی هشدار می‌دهیم که با بالا رفتن درجه حرارت در روز‌های آینده اگر همکاری و مدیریت مصرف صورت نگیرد احتمال خاموشی است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.