یک هزار و ۲۶۸ مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری تحت حمایت بیمه‌های تأمین اجتماعی قرار گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نجف علی حیدری قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: یک هزار و ۲۶۸ نفر از مددجویان کمیته امداد استان شامل زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی تحت حمایت بیمه‌های تأمین اجتماعی قرار گرفتند.

او افزود: توسعه بیمه‌های تأمین اجتماعی علاوه بر کاهش هزینه‌های درمان مددجویان زمینه توانمندسازی مددجویان را نیز فراهم می‌کند.


بیشتر بخوانید: اعطای ۶۱۶ وام از محل صندوق امداد ولایت به مددجویان کمیته امداد


حیدری اضافه کرد: مددجویان از تمامی مزایای بیمه تأمین اجتماعی بهره‌مند و در آینده نیز حقوق بازنشستگی دریافت کنند.

او با اشاره به شناسایی دو هزار و ۳۸ کودک مبتلا به سوء تغذیه در استان ادامه داد: روند شناسایی کودکان از سوی شبکه بهداشت شهرستان‌ها انجام و مراحل تحقیقات از سوی مددکاران کمیته امداد استان صورت می‌گیرد و در صورتی که شرایط لازم را داشته باشند، جزو کودکان مبتلا به سوء تغذیه قرار می‌گیرند.

حیدری پرداخت فرانشیز درمان مددجویان را از دیگر خدمات حمایتی این نهاد بیان کرد و گفت: ۱۲۰ میلیون تومان فرانشیز درمان به مددجویان کمیته امداد استان پرداخت شده است.

او با اشاره به حمایت از ۱۲۲ بیمار خاص افزود: همچنین ۵۵۱ بیمار زمین گیر و ۳۸۵ بیمار صعب العلاج خدمات حمایتی دریافت می‌کنند.

حیدری با بیان اینکه بیماران خاص و صعب العلاج به علت هزینه‌های بالای درمان نیازمند حمایت خیران هستند گفت: در «طرح شفا» افراد نیکوکار برای حمایت مالی از بیماران می‌توانند به مراکز کمیته امداد شهرستان‌ها مراجعه کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار