اجرای طرح «نسیم کرامت» در بقاع متبرکه خراسان شمالی

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، از اجرای طرح «نسیم کرامت» در قالب کاروان‌های شادی و برنامه نشاط معنوی در بقاع متبرکه خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  علی اکبر صفری معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی با بیان اینکه برنامه طرح نسیم کرامت به مناسبت روز بزرگداشت امامزادگان و بقاع متبرکه در آستان مقدس امامزادگان برگزار می شود ، افزود: این برنامه در قالب برنامه زنده تلویزیونی و با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و تجلیل از خیران و هیئت امنای فعال بقاع متبرکه بدون حضور جمعیت برگزار خواهد شد.

صفری تجلیل از مدافعان سلامت، برگزاری محافل انس با قرآن کریم و تشکیل حلقه صالحین در امامزاده سید عباس (ع) بجنورد را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و گفت: شب شعر کرامت هم طی ۱۰ روز با حضور عموم مردم و پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، با همکاری حوزه هنری در بقاع متبرکه شاخص از جمله امامزادگان سیدعباس (ع) بجنورد، حمزه رضا (ع) شیروان و سیدجعفر (ع) اسفراین اجرا می‌شود.

صفری به تشکیل ۲۰ گروه فرهنگی در بجنورد اشاره کرد و گفت: این گروه با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در قالب کاروان فرهنگی با حضور در سطح شهر بجنورد، به دختران جوان یک جلد کتاب به همراه یک شاخه گُل اهدا می‌کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، توزیع چهاربسته تبرکی و هزار بسته غذایی بین نیازمندان و محرومان را از دیگر برنامه‌ها به مناسبت دهه کرامت نام برد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.