مهم‌ترین حوادث امروز (هفتم تیر ماه سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (هفتم تیر سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان آبادان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱ با کار اطلاعاتی باند پنج نفره سارقان حرفه‌ای و سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آبادان با بیان اینکه این باند ۵ نفره که ۲ نفر از آن‌ها ساکن استان همجوار بوده به کمک ۳ سارق بومی پس از رهن یک باب منزل در یکی از محلات شهرستان، دست به سرقت منازل کرده اند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یکدستگاه تلویزیون ال‌ای دی، یکدستگاه جاروبرقی، ۲ دستگاه کولر گازی کشف شد و یکدستگاه خودروی سمند متعلق به سارقان را توقیف کردند.

سرهنگ تقی زاده گفت: متهمان در تحقیقات پلیس به ۹ فقره سرقت منزل سطح شهرستان آبادان اعتراف کردند.

او با بیان اینکه علیه متهمان پرونده تشکیل و به دادسرا ارسال شد گفت: مشاورین املاک و صاحبان اماکن شخصی به هنگام رهن و اجاره بخصوص به افراد مجرد ضمن بررسی هویت شغلی افراد هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله به پلیس۱۱۰ گزارش دهند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۰۷ تير ۱۳۹۹
سارقین که روح نیستند از وسط دیوار عبور کنند
Iran (Islamic Republic of)
حفاظ و قفل ضد دیلم
۰۷:۱۸ ۰۷ تير ۱۳۹۹
سارقین که روح نیستند از وسط دیوار عبور کنند