شرکت کادیلاک اعلام کرد که اولین اتومبیل تمام الکتریکی آن‌ها با نام Lyric در ماه آگوست معرفی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اطلاعات منتشر شده، شرکت کادیلاک قصد دارد اولین اتومبیل الکتریکی خود، مدل شاسی بلند Lyriq را طی مراسمی آنلاین در تاریخ ۶ آگوست به مخاطبان و طرفداران خود معرفی کند. این خودرو قرار بود ابتدا در تاریخ ۲ آوریل رونمایی شود که متأسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.

صاحب اصلی شرکت کادیلاک، یا همان جنرال موتورز، نام Lyric را در مراسم روز خودرو‌های الکتریکی ماه مارس در میشیگان مطرح کرد. این شرکت یک پلتفرم مدولار اتومبیل الکتریکی جدید را به نمایش گذاشت که برای قرارگیری بر روی محصولات آینده شرکت طراحی شده‌اند.

اتومبیل Lyric اولین خودروی شاسی‌بلند تمام الکتریک شرکت کادیلاک خواهد بود که قرار است پیش از مدل Celestiq به بازار جهانی عرضه شود. نمونه اولیه به نمایش گذاشته شده لیریک در مراسم مذکور یک صفحه نمایش بزرگ ۳۴ اینچی را در خود جای داده بود که در کنار طراحی‌های لوکس خودرو قرار گرفته بود.

 خودروی تمام الکتریکی کادیلاک


بیشتر بخوانید


برنامه جنرال موتور در تولید اتومبیل‌های الکتریکی

طی سال‌های اخیر جنرال موتورز سعی داشته کادیلاک را به شرکتی تبدیل کند که آینده ساخت اتومبیل‌های الکتریکی را توسعه می‌دهد. شرکت کادیلاک به پرورش اتومبیل‌های خود نیاز داشت و جنرال موتورز سعی کرده با ساخت مدل‌های الکتریکی جذاب میزان فروش و فعالیت در کادیلاک را زنده کند.

گفتنی است؛ جنرال موتورز سال‌ها در تولید خودرو‌های الکتریکی از شرکت‌هایی مانند آئودی، جگوار، بی‌ام‌و و تسلا عقب بود، اما حالا سعی دارد در میدان رقابت فعالیت جدی‌تری را از خود نشان دهد. این مجموعه سعی دارد بیش از ۲۰ اتومبیل تمام الکتریکی را تا سال ۲۰۲۳ به بازار جهانی عرضه کند و به این صورت از رقبای خود عقب نماند.

گفتنی است شرکت‌های دیگر نیز هدف‌های مشابه دارند و انتظار می‌رود تا سال ۲۰۲۳ الی ۲۰۲۵ خودرو‌های الکتریکی زیادی به دنیا معرفی شوند. خودروی لیریک اولین اتومبیلی است که تحت طراحی معماری BEV3 تولید می‌شود و قسمتی از سرمایه‌گذاری بیست میلیون دلاری جنرال موتور برای ساخت اتومبیل‌ها تا سال ۲۰۲۳ است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
۱۹:۱۷ ۲۸ تير ۱۳۹۹
خواه و ناخواه خودروهای الکتریکی جایگزین خودروهای بنزینی خواهند شد
تکنولوژی آن جدید است نباید عقب بمانیم
آخرین اخبار