بختیاری گفت: مجمع مدیریت شهری برای حل مشکلات بافت فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی به اجرایی شدن این دو مصوبه نیاز دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حسن بختیاری نائب رئیس شورای شهر قم با اشاره به اتفاقات هفته اخیر و سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به قم گفت: پیگیری اختصاص ۳۲ هکتاری و ۴۸ هکتاری به توسعه شهر و حل مشکلات مرکز شهر از قبل از دوران شورای سوم در جریان است.

او با گلایه از تغییرات مسیر مصوبه ۴۸ هکتاری و ۳۲ هکتاری افزود: تغییر این مصوبه ظلم بزرگی به مردم قم بوده و مجمع مدیریت شهری برای حل مشکلات بافت فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی به اجرایی شدن این دو مصوبه نیاز دارد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم تغییر ناگهانی تصمیمات را عامل عدم توسعه شهر دانست و تأکید کرد: مدیریت شهری قم پیگیر این موضوع بوده و امیدواریم جلوی تغییر این مصوبه را بگیریم.

او مشکلات بافت فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی زیر دکل‌های برق را تشریح کرد و گفت: مشکلات این دو بخش از شهر بسیار جدی بوده و نیازمند منابع مالی پایدار داشته و باید هر چه سریع‌تر نیز حل شود.

بختیاری علت تغییر این دو مصوبه را اجرای پروژه‌های با اولویت کمتر دانست و عنوان کرد: حل مشکلات بافت فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی بسیار مهم‌تر از اجرای پروژه‌های وزارت خانه بوده و باید ۳۲ هکتاری و ۴۸ هکتاری به مسیر اصلی خود بازگردد.

انتهای پیام/الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار