شهردار اندیمشک از پرداخت حقوق کارگران و پرسنل شهرداری این شهرستان خبر داد.

 شریفی فر شهردار اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با اتخاذ تدابیر مناسب توانستیم حقوق کارگران و پرسنل شهرداری را پرداخت کنیم تا شرمنده آن‌ها نباشیم و این در حالی است که مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان از سوی پیمانکاران و طلبکاران سال‌های گذشته از حساب شهرداری برداشت شده بود.

او افزود: از زمان فعالیت شورای شهر تاکنون بیش از ۱۵ میلیارد تومان از بدهی‌های گذشته شهرداری را با تقسیط نمودن تسویه کرده ایم  و سعی داریم این رویه را ادامه دهیم و از طلبکاران خواسته شد که در این راه ما را کمک کنند تا بتوانیم به همشهریان بهتر خدمات ارائه نماییم.

شریفی بیان داشت: از تعدادی از طلبکاران که با طرح شکایت از شهرداری خواهان‌چندین برابر طلب خود هستند خواستیم که به حق خود قانع باشند این افراد با اینکه از وضع مالی شهرداری اطلاع دارند، اما در هر پروژه و مناقصه‌ای که شهرداری برگزار می‌کند شرکت و سپس خواهان طلب خود در اسرع وقت هستند و در غیر این صورت طرح شکایت و سپس حقوق کارگران برداشت می‌کنند.

شهردار اندیمشک تصریح کرد: از زمان شروع فعالیت خود اولویت اول را پرداخت بموقع حقوق کارگران و پرسنل ذکر نمودیم  و این مهم محقق شده و در طول ۳۴ ماه فعالیت، هر ماه حقوق پرداخت شده است یعنی در طول ۳۴ ماه فعالیت ۳۸ ماه حقوق پرداخت گردید.

انتهای پیام/م  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.