شریعتی گفت: مشارکت لوله‌سازی اهواز در اجرای پروژه انتقال نفت گوره به جاسک به تحقق مهمترین برنامه‌های کشور کمک می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت: مشارکت شرکت‌های لوله‌سازی اهواز و فولاد اکسین در ساخت خط لوله انتقال نفت گوره به جاسک یکی از طرح‌های موفقیت آمیز محسوب می‌شود.

او افزود: حضور متخصصان داخلی در لوله‌سازی اهواز و فولاد اکسین باعث شد تا استان خوزستان در این پروژه عظیم به عنوان یکی از مهم‌ترین طرح‌های راهبردی کشور که امنیت ملی را در پی‌دارد، مشارکت فعال و موفقی داشته باشد.


بیشتر بخوانید


شریعتی انجام تعهدات شرکت لوله‌سازی اهواز برای ساخت لوله‌های مورد نیاز این خط انتقال را براساس برنامه زمان‌بندی تعیین شده دانست و بیان کرد: مشارکت این شرکت در اجرای پروژه مذکور به تحقق یکی از مهم‌ترین برنامه‌های تولیدی و اقتصادی کشور کمک فراوانی کرده است.

او اخذ همه استاندار‌های بین‌المللی برای تولید لوله‌های این طرح از سوی شرکت لوله سازی اهواز را نشان از توان ساخت داخل در اجرای طرح‌های عظیم عنوان کرد و اظهار داشت: همه صنایع مورد نیاز برای اجرای طرح گوره به جاسک با تلاش دولت در کشور وجود دارد و با اعتماد به تولید داخل، وزارت نفت از ظرفیت بسیار مناسب این شرکت و همچنین فولاد اکسین برای ساخت این خط لوله استفاده کرد.


بیشتر بخوانید


نماینده عالی دولت در استان خوزستان، آزمایشگاه شرکت لوله‌سازی اهواز را به عنوان آزمایشگاه مرجع تضمین کیفیت ورق‌های اسلب به کار رفته در لوله‌های این طرح دانست و ادامه داد: همزمان وزارت نفت تاییدیه کیفیت ورق‌هایی که برای تولید این لوله‌ها استفاده شده را از شرکت‌های تخصصی خارج کشور اخذ کرده است.

براساس این گزارش؛ عملیات احداث خط لوله انتقال نفت خام گوره به جاسک و پایانه صادراتی در منطقه مکران امروز پنج‌شنبه با دستور رئیس جمهوری به صورت ویدئو کنفرانس آغاز شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.