مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: در راستای خدمات انسان دوستانه هلال احمر کاروان سلامت هلال احمر استان در روستای محروم قبادلو در بخش مرکزی عجب شیر اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حمید حسین پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی افزود: داوطلبان جمعیت هلال احمر استان با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان‌ها در قالب طرح کاروان سلامت با حضور در روستا‌های محروم استان، اقدام به ویزیت و تجویز داروی رایگان و اعطای بسته‌های حمایتی به مردم این روستا‌ها می‌کنند.

اوبیان کرد: این طرح در راستای کمک به محرومان و نیازمندان شهرستان‌های استان در روستا‌های محروم اجرا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی تصریح کرد: در این کاروان ۴۵ بسته مواد غذایی و بهداشتی بین خانواده‌ها توزیع شد.
او افزود: در این کاروان حمایتی و سلامتی داوطلبان اقدام به توزیع اسباب بازی در میان کودکان و توزیع شیر خشک نوزادان کرده و بیش از ۲۰۰ تن از اهالی روستا نیز توسط پزشکان داوطلب مورد معاینه قرار گرفته و دارو‌های مورد نیاز را به صورت رایگان دریافت کردند.
او همچنین از راه اندازی پایگاه ثابت امداد و نجات بین شهری عجب شیر خبرداد و افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی عجب شیر هر روز شاهد حوادث مختلف بین جاده‌ای هستیم که جمعیت هلال احمر استان به منظور ارائه خدمات بهتر و امدادرسانی به موقع به حادثه‌دیدگان با احداث پایگاه امدادجاده‌ای بین شهری عجب شیر انشالله در سال‌های آتی بتوانیم هم انبار امدادی در این شهرستان هم پایگاه امداد و نجات را ایجاد بکنیم.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.